Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2011 #1 Skrevet 2. juli 2011 er såå lei mine barn er reist på ferie i 2 uker til sin far,men så viser det seg at det er hans kjæreste som tar barna med på tur.synest dette er urimelig.liker heller ikke denne damen,men er fly forbannet på far som overlater ansvaret til en dame jeg ikke liker og lar henne ta mine barn med på besøk til hennes familie! noen som har opplevd lignende. jeg er ikkje sjalu på dama men ønsker ikke at barna skal bli involvert siden hun har hatt ett utall kjærester og ikke er av den stabile typen. hvilken krav kan jeg sette for barnas far?(har vert på mekling flere ganger og han bryr seg ikke om avgjørelser som blir vedtatt der)
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2011 #2 Skrevet 3. juli 2011 er såå lei mine barn er reist på ferie i 2 uker til sin far,men så viser det seg at det er hans kjæreste som tar barna med på tur.synest dette er urimelig.liker heller ikke denne damen,men er fly forbannet på far som overlater ansvaret til en dame jeg ikke liker og lar henne ta mine barn med på besøk til hennes familie! noen som har opplevd lignende. jeg er ikkje sjalu på dama men ønsker ikke at barna skal bli involvert siden hun har hatt ett utall kjærester og ikke er av den stabile typen. hvilken krav kan jeg sette for barnas far?(har vert på mekling flere ganger og han bryr seg ikke om avgjørelser som blir vedtatt der) Det er jo underlig, men hva driver faren med da? Det er nok ikke så mye du kan gjøre med saken. Far bestemmer når barna er hos ham.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #3 Skrevet 4. juli 2011 En ting du kan gjøre er jo å se det positive i at fars kjæreste faktisk bryr seg om barna og har lyst til å gjøre ting sammen med dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå