Gå til innhold

Har så lyst å gå ut nå for tiden...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er singel i 30-årene, men har bare venninner med kjæreste. Og de er ikke så interesserte i å gå på byen. Nå som det er sommer har jeg enda mer lyst å gå ut, enten å gå på bar eller gå ut og danse. Men synes det er vanskelig å gå ut alene. Hadde vært så gøy med noen likesinnede venninner å gå ut med. Vil gjerne treffe en gutt ute også, og føler vel at det blir lettere dersom jeg har noen venninner å "støtte meg til". Har prøvd å søke etter andre jenter i samme situasjon på nettet, men ikke fått særlig respons, Er det virkelig ikke flere single jenter i Oslo som savner selskap på byen?

Og hva synes dere om det å gå ut alene som jente/dame? Jeg er redd for å bli veldig selvbevisst, føle at folk legger merke til at jeg er alene, og at jeg blir stående uten noen å snakke med. Har ikke lyst å klamre meg til hvem som finner på å snakke til meg heller... Men vurderer å gå ut alene på byen i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ingen respons å få her, men jeg tror faktisk jeg skal ta en tur ut likevel... I hvert fall skal jeg prøve å manne meg opp til det. ;)

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner meg nok litt igjen i det du sier, ja. Mine venner er enten i forhold, eller så er det for så vidt single men likevel lite interessert i å gå ut og treffe nye mennesker av en eller annen grunn. Merker godt at det blir færre og færre som ønsker å være sosiale i helgene.

Men ja, det er vel slik det blir etterhvert. Mange par finner hverandre og må prioritere annerledes i helgene, og atter andre vokser rett og slett fra hverandre. Men jeg kommer etterhvert til å melde meg inn i en forening, organisasjon eller rett og slett ta opp en hobby jeg ikke har drevet med på ganske mange år hvis det fortsetter sånn. For jeg gidder ikke å forsøke å ta initiativ uten respons så veldig mye lenger, da er det bedre å sosialisere seg med andre med tilsvarende interesser.

Hilsen singel mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

JEg ble alene for noen år side, og da gjorde jeg mye alene.

Gikk på kino, gikk på byen, teater, gjorde masse bare for å finne ut at det faktisk går an å gjøre mye alene.

Det er jo ikke noe kjekt å gå alene på alt,men håper du får en kjekk kveld.

Kan være du finner noen spennende mennesker å henge deg med på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg tror ingen hadde lagt merke til om du dro ut på byn alene...

hver bidige gang ( det slår aldri feil1)- når jeg er på byn med venninner, så havner vi altid vær for oss. vi ankommer utestedet sammen, så skal en kjøpe øl, den andre ut å røyke, og den 3. på do- og wips, så er alle vekk! :fnise: vi finner altid vær våre folk å prate og danse med. så når utestedet stenger, så treffer vi hverandre altid igjen utenfor :fnise: så forteller vi hverandre alt som har skjedd og hvem rare mennesker vi har møtt :fnise:

men jeg føler med deg...jeg er også singel, og har få venner nå for tiden som liker å dra ut..har vært ute på byn 2 ganger i hele år.

blææææh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg prøvde å gå ut en tur. Men det viste seg å være kjempelang kø på utestedet. Og når jeg endelig kom inn, var det altfor trangt og folksomt til at jeg kunne kose meg der. Så jeg gikk ganske fort. Men vil prøve igjen neste helg - da kanskje på en fredag eller et sted som ikke er så trangt... :)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...