Gjest Chevy Skrevet 2. juli 2011 #1 Skrevet 2. juli 2011 Hwat to do? Hva kan jeg si? Har ikke lyst til og gjøre noen sinna,men det var jammen en dyr pepsi. Da jeg betalte snakket han med noen- han var distrahert.. Jeg spirte om ikke jeg gav ham 20 ( da jeg så på seddelen før jeg betalte og tenkte-fint! Nå får jeg splitta denne) ,og han sier jeg gav ham 5. Skal jeg bare drite i det? Har ikke mye penger liksom..
Gjest Fable Skrevet 2. juli 2011 #2 Skrevet 2. juli 2011 Å gå til sak mot han for 20 euro kan bli dyrere enn det er verdt.
Gjest Chevy Skrevet 2. juli 2011 #3 Skrevet 2. juli 2011 Å gå til sak mot han for 20 euro kan bli dyrere enn det er verdt. Å gå til sak er ikke akkuratt aktuelt, men jeg lurer liksom på.. Hvordan kan jeg gå frem, med og snakke med ham igjen - eller noe.. Hva kan jeg si? Er det ikke vits i?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #4 Skrevet 2. juli 2011 Kjære vene, sitter du på Rhodos og spør på KG hva du skal gjøre når du har blitt lurt i en butikk??? 9
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #5 Skrevet 2. juli 2011 Gå tilbake og forsøk å snakke alvorlig med ham. Eller "suck it up" og nyt ferien videre, det var tross alt bare 150 kroner.
Gjest Chevy Skrevet 3. juli 2011 #6 Skrevet 3. juli 2011 Kjære vene, sitter du på Rhodos og spør på KG hva du skal gjøre når du har blitt lurt i en butikk??? Ja kjæære vene- det gjør jeg. Får ofte gode svar her,derfor spør jeg.. Du trenger ikke lese ellr svare om du syns det er teit.
Gjest Chevy Skrevet 3. juli 2011 #7 Skrevet 3. juli 2011 Gå tilbake og forsøk å snakke alvorlig med ham. Eller "suck it up" og nyt ferien videre, det var tross alt bare 150 kroner. Du har rett:) suck it up i will!
Havtorn Skrevet 3. juli 2011 #8 Skrevet 3. juli 2011 Heller beskriv hvor butikken ligger. Så blir det 150 surt inntjente penger for hans del da noen helt sikkert vil komme på denne tråden og unngå å handle der. :D
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #9 Skrevet 3. juli 2011 Hwat to do? Hva kan jeg si? Har ikke lyst til og gjøre noen sinna,men det var jammen en dyr pepsi. Da jeg betalte snakket han med noen- han var distrahert.. Jeg spirte om ikke jeg gav ham 20 ( da jeg så på seddelen før jeg betalte og tenkte-fint! Nå får jeg splitta denne) ,og han sier jeg gav ham 5. Skal jeg bare drite i det? Har ikke mye penger liksom.. Dette er et veldig vanlig triks, dessverre. Noen er mestere i å bytte den seddelen du gir med en mindre seddel, og så spiller de uskyldig. Er ikke så mye å gjøre med det i etterkant, men i forkant kan man feks spørre om de kan gi igjen på en 20-seddel. Da kan de ikke si "men dette er jo en femmer", mens du fortsatt står der med 20'en i hånda.
Gjest Chevy Skrevet 3. juli 2011 #10 Skrevet 3. juli 2011 Dette er et veldig vanlig triks, dessverre. Noen er mestere i å bytte den seddelen du gir med en mindre seddel, og så spiller de uskyldig. Er ikke så mye å gjøre med det i etterkant, men i forkant kan man feks spørre om de kan gi igjen på en 20-seddel. Da kan de ikke si "men dette er jo en femmer", mens du fortsatt står der med 20'en i hånda. Jeg har sagt "i only have 50,hope its ok" de siste dagene.. Men de e fordi jeg føler meg frwkk med de store sedlene når je skal ha fels bare en is. Kanskje jet bør si noe lignende fra nå av med 20 sedlene også.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #11 Skrevet 3. juli 2011 Du må veksle og ha småpenger tilgjengelige, sats aldri på at de veksler rett for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå