fairywing Skrevet 2. juli 2011 #1 Skrevet 2. juli 2011 Jeg har nå...tror jeg...bestemt meg for å reise på sommerferie til Kemer i Tyrkia. Jeg har kun vært i Tyrkia 1 gang før, en annen plass og sammen med andre da. Nå har jeg fått låne leilighet, men mangler flybillett. Jeg er jente på 23 år og aldri reist helt alene til det store utland før Fikk ikke noen med meg, men tenkte "kjør på" og reis... opplev verden litt og nyt sommeren. Orker ikke sitte hjemme i regnværet å sture heller akkurat. Er det noen som har erfaring med å reise alene til området eller noe i den duren som vil dele erfaring? Eller er det andre her på KG som skal reise alene til Tyrkia denne sommeren? Har så utrolig lyst å reise bort, men en smule "skummelt" å reise alene Gleder meg også da :D
Personlig12 Skrevet 2. juli 2011 #2 Skrevet 2. juli 2011 Vær forsiktig og ta godt var på deg selv. Respekt til deg, god tur
fairywing Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2011 Jo takk skal passe på meg selv! Ned å slikke litt sol å kanskje litt aktiviteter om jeg finner noe spennende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå