AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #1 Skrevet 2. juli 2011 Skulle sende en mail til strawberrynet for å få tilbake toll og moms, men det går ikke. I det jeg trykker send, kommer det opp at mail adressen min er feil. Har trippelsjekket minst 10 ganger. Noen som vet hvorfor det skjer?
Jade Skrevet 2. juli 2011 #2 Skrevet 2. juli 2011 Er det i mailprogrammet ditt du får denne feilmeldingen? Eller et kontaktskjema? Hvor, isåfall? Og kan du gjengi feilmeldingen ordrett?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #3 Skrevet 2. juli 2011 Kontaktsjema. Feilmelding: Vennligst tast inn e-postadressen din (rød skrift) Mailadr er skrevet inn riktig.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #4 Skrevet 2. juli 2011 Hvordan får man refusjon? Scanne kvittering, eller?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #5 Skrevet 2. juli 2011 Tok bilde av den jeg, og la inn på data`en. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå