Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har vært hjemme med kjæresten min i hele dag. Før jeg plautselig kommer på at jeg skulle på jobb, dette kom jeg på kl 14:00 og jeg skulle begynnt kl 10:00. Ettersom jeg jobber med å vaske, er det ikke like viktig at jeg kommer på jobb fordi det er mange andre som også jobber der. Men jeg hadde aldri rukket å dra på jobb ettersom jeg var hos kjæresten min. Jeg er student og jobber på dette stedet kun om sommeren, jeg har aldri vært borte fra jobben før, og jeg gjør alltid som jeg skal og sier alltid ja dersom de trenger hjelp til noe ekstra. Jeg har jobbet der i 3 år, men i dag glemte jeg rett og slett at jeg skulle på jobb.

Hva skal jeg si til sjefen i morra? De har prøvd å ringe meg, men ville ikke ta mobilen ettersom jeg ikke hadde mulighet til å komme poå jobb, for han bor et stykke unna.

Kan jeg bare si at jeg rett og slett glemte jobb eller høres det rart ut?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha løyet og sagt at jeg ikke var klar over at jeg skulle på jobb. Jeg ville spilt overrasket og sagt "hva!? skulle jeg være på jobb i går?? det har jeg ikke fått med meg!! å herregud, så flaut, unnskyld" osv

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ringt sjefen med det samme og meldt fra at det hadde oppstått en akutt situasjon i familien og at du derfor ikke kunne komme på jobb eller ringe. Det å "GLEMME" jobben høres alt for slapt ut. I hvertfall dersom du har faste tider du jobber på.

Å vente med å melde fra til du kommer på jobb i morgen er nok for en skriftlig advarsel.

Gjest grønnfi
Skrevet

Du kunne nok kommet unna det om du var smart nok til å svare tlf. da de ringte. Men å ikke svare tlf når du blir etterlyst, det gjør nok at kreden din har sunket til utilgivelig nivå. :fy_fy:

Jeg som sjef hadde iallefall blitt forbannet om du ikke svarte tlf.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

jeg fikk melding av undersjefen, hun spurte hvor jeg hadde vært i dag. hva skal jeg svare?:/

ts

Gjest palle
Skrevet

spill overrasket, si at du var sikker på at du ikke var satt opp i dag. si at du ikek hadde med telefonen. sjefer kan bli irriterte når ansatte ikke tar telefonen utenom arbeidstid, men det er helt normalt å ikke ha med seg den hele tiden, og de kan ikke kreve noe annet. ring tilbake nå go si at du ser du har ubesvarte anrop..lat som du ikke skjønner hvorfor.

• Liker 1
Gjest Fable
Skrevet

Ey, jobber du hvor jeg jobber?

Hadde en frøken der som ikke dukket opp til jobb og ikke svarte på telefonen.

Gjest Gjest
Skrevet

jobber i kr.sand... hvor jobber du?:P

blei sjefen veldig sint på den personen som ikke dukket opp? hvordan reagerte dere andre?

Er liveredd for å dra på jobb i morgen...!

ts

Skrevet

Haha, busted! :P

Gjest Gjest
Skrevet

Wuhu, ækshn!

Gjest Fable
Skrevet

Hun var lettere forbanna.

Vi andre ga fanden, ikke vårt problem.

Gjest Uglefot
Skrevet

jobber i kr.sand... hvor jobber du?:P

blei sjefen veldig sint på den personen som ikke dukket opp? hvordan reagerte dere andre?

Er liveredd for å dra på jobb i morgen...!

ts

Ring sjefen din isteden for å sitte her å jatte...ring å si Woopsideisi,beklager blablabla.

• 2 år senere...
Skrevet

Sist EG komfor seint så sa,jeg sorry viste ikke jeg skulle,på jobb:)

Skrevet

Godt du bare har en slik jobb, tenker dersom du feks hadde jobbet men mennesker.. Lite voksent

Anonymous poster hash: f8b36...75d
  • Liker 1
Skrevet

Kan ikke skjønne hvordan det går ann å glemme at man skal på jobb. Ville aldri i verden sagt det til sjefen.

Anonymous poster hash: 45a8d...c68
Skrevet

Bare spill overrasket.

Anonymous poster hash: 8fc68...45b
Skrevet

Tråden er 2 år gammel, TS har mest sannsynlig løst problemet.

• Liker 2
Skrevet

vi får håpe det ordnet seg siden det nå har gått to år siden denne fatale hendelsen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært hjemme med kjæresten min i hele dag. Før jeg plautselig kommer på at jeg skulle på jobb, dette kom jeg på kl 14:00 og jeg skulle begynnt kl 10:00. Ettersom jeg jobber med å vaske, er det ikke like viktig at jeg kommer på jobb fordi det er mange andre som også jobber der. Men jeg hadde aldri rukket å dra på jobb ettersom jeg var hos kjæresten min. Jeg er student og jobber på dette stedet kun om sommeren, jeg har aldri vært borte fra jobben før, og jeg gjør alltid som jeg skal og sier alltid ja dersom de trenger hjelp til noe ekstra. Jeg har jobbet der i 3 år, men i dag glemte jeg rett og slett at jeg skulle på jobb.

Hva skal jeg si til sjefen i morra? De har prøvd å ringe meg, men ville ikke ta mobilen ettersom jeg ikke hadde mulighet til å komme poå jobb, for han bor et stykke unna.

Kan jeg bare si at jeg rett og slett glemte jobb eller høres det rart ut?

Si at du var syk og at du hadde glemt telefonen et sted,og ikke kom deg ut av huset pga sykdom (magesjau), slik at du ikke fikk gitt beskjed?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...