Gå til innhold

Hårpynt/facinator til bruden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endelig funnet kjolen min :rodmer:

alle klisjene folk kommer med som "du vet det er den når du har den på", etc stemte. Jeg var ikke i tvil da jeg fikk den på meg, og jeg gleder meg til å bruke den!

Men jeg må jo ha noe i håret. Jeg hadde håpet å få frisøren til å lage en vintage frisyre med krøller (en utfordring på fransk;) ) og kunne derfor veldig godt tenke meg en såkalt facinator i håret, eller en liten vintage inspirert hatt. Er det noen som har noen forslag til hva jeg kan bruke? var innom accesorise nylig, men de hadde solgt ut alt de hadde på salget, som var begynt da jeg var på ferie.

dette er forøvrig slik kjolen ser ut noenlunde, men uten slepet, og ingen stripe ved utrigningen.

noen som har noen forslag til hva jeg kan bruke og hvor jeg kan se?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv whitevintage

Skrevet

Glitzy Secrets har utrolig mye fint! (glitzysecrets.com)

Både hårbøyletiara (side tiaras), "vanlige tiaraer og hårbøyler, hårspenner. -bøyler. Ja, utrolig mye fint :)

Skrevet

tusen takk for svar :)

wow, så mye fint de har på glitzysecrets! utrolig mye lekkert. De har absolutt mye flott som er gode alternativer :)

men kunne og tenke meg noen hatter med type birdcage veil. Men jeg vet ikke hvor mye sånt det er å oppdrive.

white vintage fant jeg ingenting på da jeg googlet det. Hva er det for noe?:)

Skrevet (endret)

Det kan og hende de kanskje har noe på Glitter??

eBay?

Endret av høstbryllup
Skrevet

Ebay har masse birdcage greier.. Har sett massssevis av det i mitt søken etter slør og annet "stasj" :D

Skrevet

www.whitevintage.no er en butikk som selger vintage brudekjoler og brudeutstyr. Så de har masse slikt som du er på utkikk etter.

Skrevet

ebay er kanskje et sted å kikke ja :) har ingen erfaring med nettstedet, men ser jo at mange her har funnet masse til bryllupet der, så er jo verdt å kikke :)

tusen takk for mange hjelpsomme svar! tar gjerne imot flere tips hvis noen har noen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...