AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #1 Skrevet 2. juli 2011 Satt her og lurte på hva folk egentlig vil ha ut av en kjæreste, og hvorfor de går inn i forhold. Personlig har jeg ikke hatt en kjæreste ennå. Jeg begynte ikke å vurdere å finne en dame før jeg ble 20 en gang. Nå er jeg 23, og er egentlig ganske gira på å finne en dame, men alt jeg ser etter er en jeg kan tilbringe litt tid med, være intim og holde henne i armene mine (trenger litt nærhet og kos etter å ha vært uten dame såpass lenge hehe), og sex. Har også lyst til å ha en jeg blir ordentlig kjent med, framfor en jeg bare har sex med og så går hun etterpå, siden sånn har det vært med de jentene jeg har møtt til nå. Jeg bare lurer på hva andre forventer ut av et forhold, for det virker som om noen vil ha en forsørger, noen vil kanskje ha en å lage barn med, andre forventer kanskje at kjæresten skal også være deres beste venn som de tilbringer all tiden sin med...
Miki Skrevet 2. juli 2011 #2 Skrevet 2. juli 2011 Mitt ønske er å gifte meg, bli mor, bli bestemor - altså føre slekten videre med en jeg elsker, og som elsker meg :o) Kjæresten min er en som er glad i meg, trenger meg, stiller opp for meg og har (på en måte) de samme ønskene som meg.
watermeloon Skrevet 2. juli 2011 #3 Skrevet 2. juli 2011 Jeg ønsker meg en som ønsker seg meg. En som er glad i meg, trenger meg og vil ha meg som sin kjæreste. Vil flytte inn sammen med han, starte en familie sammen og leve resten av livet sammen med han
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #4 Skrevet 2. juli 2011 Fast tilgang på sex, noen å tilbringe en del fritid med (reiser, kino, restaurant, piknik i parken, osv.)
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #5 Skrevet 2. juli 2011 Jeg har aldri ønsket meg en kjæreste eller ønsket å være i et forhold; derimot har jeg møtt en mann jeg ikke kunne motstå og bare ønsket å være sammen med hele tiden - og da ble jo et forhold den naturlige løsningen.
Free Dove Skrevet 2. juli 2011 #6 Skrevet 2. juli 2011 En som kjempe glad i og bryr seg veldig om mine barn og har respekt for dem. En som ser meg uten ord, forstår meg uten ord. En som jeg kan føle meg trygg hos uansett hvilket tilstand han er i. En som elsker hele meg for den jeg uten å ville forandre meg. Og jeg uten å forandre han. En som ikke tar meg for gitt, en som er der når jeg trenger ham aller mest.
Anglofil Skrevet 2. juli 2011 #7 Skrevet 2. juli 2011 Hva jeg vil ha ut av forholdet? Vel, en jeg kan dele tankene min med, gleder og sorger, som vet mine innerste hemmeligheter, som jeg kan krype inntil når jeg trenge det, som stryker meg over håret og viser at jeg er verdens beste. Å bli elsket og få lov til å elske tilbake. Mvh Yvonne 1
Kosemose Skrevet 2. juli 2011 #8 Skrevet 2. juli 2011 Fra et forhold vil jeg ha himmelsk sex, en bestevenn og en person å gjøre de hyggelige tingene sammen med, samt de kjedelige tingene. 2
Gjest MorAase Skrevet 2. juli 2011 #9 Skrevet 2. juli 2011 For å kunne danne et hjem med barn. Uten barn kan en like så godt leve alene. 1
Kosemose Skrevet 2. juli 2011 #10 Skrevet 2. juli 2011 For å kunne danne et hjem med barn. Uten barn kan en like så godt leve alene. Du kan da få deg barn uten en mann, MorAase? Men noen å dra på ferietur med, noen å ta helgevasken sammen med, noen å bli gammel og grå sammen med, og føle samhørighet med etter at barnet har flyttet hjemmefra, og selvfølgelig noen å ha sex sammen med, det trenger man en mann til 1
Gjest MorAase Skrevet 2. juli 2011 #11 Skrevet 2. juli 2011 Du kan da få deg barn uten en mann, MorAase? Men noen å dra på ferietur med, noen å ta helgevasken sammen med, noen å bli gammel og grå sammen med, og føle samhørighet med etter at barnet har flyttet hjemmefra, og selvfølgelig noen å ha sex sammen med, det trenger man en mann til Barn uten mann er en uting! Greit en må bite i seg noen ganger med fysisk omgang med en mann, men for å få barn er det verdt det. Resten har en venner til og fysisk omgang med menn er da ikke noe å hige etter.
Bernardette Skrevet 2. juli 2011 #12 Skrevet 2. juli 2011 Barn uten mann er en uting! Greit en må bite i seg noen ganger med fysisk omgang med en mann, men for å få barn er det verdt det. Resten har en venner til og fysisk omgang med menn er da ikke noe å hige etter. Utdyp?
Gjest MorAase Skrevet 2. juli 2011 #13 Skrevet 2. juli 2011 Utdyp? Barn fortjener og har krav på en far.
Kosemose Skrevet 2. juli 2011 #14 Skrevet 2. juli 2011 Barn fortjener og har krav på en far. Akkurat det er jeg helt og holdent enig med deg i! Utover det så lurer jeg på hvor du finner venner som gidder hjelpe deg med helgevasken? Jeg har mange venner, men ingen av de stiller opp når jeg skal vaske? :gjeiper: 1
Bernardette Skrevet 2. juli 2011 #15 Skrevet 2. juli 2011 Barn fortjener og har krav på en far. De fortjener en far som elsker dem høyt og respekterer dem. Og det finnes nok av de som ikke er slik; i de tilfellene fortjener barna å ikke måtte ha for mye kontakt med sine fedre.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #16 Skrevet 2. juli 2011 Med forbehold om at dårlige fedre ikke bør ha for mye influens på barna sine, så er det bevist i flere forskjellige studier at gutter som vokser opp med bare en mor og ingen far har litt større sannsynlighet for å bli kriminell. En mannlig forelder må ikke undervurderes.
Gjest Tirkes Skrevet 2. juli 2011 #17 Skrevet 2. juli 2011 Klisjesvaret mitt er en livsledsager. Er liksom litt av en potet. En som kan være bestevennen min, lagspilleren min, elskeren min, handymannen min, psykologen min, sykepleieren min, trøste meg, muntre meg opp, holde meg med selskap og dele kjedelige stunder med, hyggelige stunder og så videre. Og som jeg kan gjøre det samme for. At vi er som en person og jeg er HALV uten ham og sånt tull er bare tull. Jeg hadde klart meg fint som singel, men jeg føler det er her jeg hører hjemme nå. Hos ham. En som er motivasjon for meg til å lage ekstra god middag eller rydde og vaske. En som kan gjøre sånne ting for meg. Rett og slett: En ekstra hest som hjelper meg å dra lasset og som jeg trives sammen med og som klør meg på ryggen på den flekken jeg ikke når. 1
fridr Skrevet 2. juli 2011 #18 Skrevet 2. juli 2011 TS, unnskyld om jeg misforstår, men la meg være så frekk å spørre: har du noen venner? Har du noen mennesker i livet ditt som du har god kjemi med? For da tror jeg nemlig du ville forstått hva en alminnelig person ønsker seg i en partner. Du virker som en person som ser på andre mennesker som noe som er til for å brukes til forskjellige oppgaver. Min kjæreste er min beste venn. Jeg kunne aldri forestilt meg å leve uten ham. Så sånn er det...
Gjest MorAase Skrevet 2. juli 2011 #19 Skrevet 2. juli 2011 De fortjener en far som elsker dem høyt og respekterer dem. Og det finnes nok av de som ikke er slik; i de tilfellene fortjener barna å ikke måtte ha for mye kontakt med sine fedre. Ei heller mødre av samme kaliber. Men å bevisst frarøve barna en mulighet for en far allerede før unnfangelsen er en skam!
Bernardette Skrevet 2. juli 2011 #20 Skrevet 2. juli 2011 Ei heller mødre av samme kaliber. Men å bevisst frarøve barna en mulighet for en far allerede før unnfangelsen er en skam! Såvisst finnes det mødre i samme sjanger. Er ikke barneplanlegging et utelukkende egoistisk valg uansett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå