Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens!

Er det noen som vet hvor i Norge jeg kan få tak i disse skoene fra Christian Louboutin? Har sjekket overalt; ebay, finn, eventuelle sko nettbutikker. Finner det bare på amerikanske nettsider, og jeg vet ikke helt om jeg kan stole på de. Noen som har erfaring?

Takker på forhånd...

post-47272-0-06602900-1309615604_thumb.j

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med Louboutin sin offisille nettside?

Skrevet

Hva med Louboutin sin offisille nettside?

Ja, det tenkte jeg på som en siste løsning. Fordi det er litt dyrt for meg. :frown: Har lenge vært forelsket i dem. Håpet på å fange et kupp, en pent brukt en.. Noen ideèr? :roll:

AnonymBruker
Skrevet

Hm, legg ut annonse på finn.no, ser louboutin der med jevne mellomrom, kanskje du er heldig? Eller sjekk Lille-vinkel sko i oslo, kanskje de vet om noen, eller har de selv?

Skrevet

Hm, legg ut annonse på finn.no, ser louboutin der med jevne mellomrom, kanskje du er heldig? Eller sjekk Lille-vinkel sko i oslo, kanskje de vet om noen, eller har de selv?

Takk for svar. Jepp, skal gjøre det. Krysser fingrene :Nikke:

Skrevet

Kamikaze i Oslo selger ihvertfall CL :) Hva heter skoen?

Skrevet

Kamikaze i Oslo selger ihvertfall CL :) Hva heter skoen?

Hvor i Oslo ligger kamikaze? Skoene heter Christian Louboutin Black Wool Peep-Toe Ankle Boots. Selger de til vanlig pris? Takker på forhånd :goodbye:

AnonymBruker
Skrevet

Hvor i Oslo ligger kamikaze? Skoene heter Christian Louboutin Black Wool Peep-Toe Ankle Boots. Selger de til vanlig pris? Takker på forhånd :goodbye:

VANSKELIG å få tak i louboutin til "vanlig" pris, de er som regel louboutin pris på de, om de ikke er brukt da.. :)

Gjest Tirkes
Skrevet (endret)

http://www.net-a-porter.com har endel.

Og er veldig trygg å handle fra, både jeg og de fleste av mine venninner har et eller annet fra den nettbutikken.

http://www.theoutnet.com

Denne nettshoppen har outlet på endel merkevarer, ser der er ett CL par inne nå. Men ikke helt min smak med slangemønster, Louboutins eller ei.

Edit: Ser nå at de ankelstøvlene på net a porter ikke er like de du la ut bilde til. Sorry!

Endret av Tirkes
  • Liker 1
Skrevet

Kamikaze ligger i Hegdehaugsveien 24/27! CL selges også hos LuisaViaRoma, profesjonell nettside og veldig rask shipping.

Skrevet

Takk for alle svar! Men jeg finner dessverre ikke akkuarat de skoene jeg vil ha på de angitte linkene. Tror jeg går for å bestille fra den amerikanske siden. Noen som har erfaring med amerikanske nettbutikker? :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

husk fortolling og momsgebyret.. 25% av selve kjøpsprisen pluss en hundrings i fortolling og sånn. Så koster skoene 4000kr feks, er det 1000kr i momsgebyr

• Liker 1
Skrevet

Hva er linken til nettsiden de er på? :)

Skrevet

husk fortolling og momsgebyret.. 25% av selve kjøpsprisen pluss en hundrings i fortolling og sånn. Så koster skoene 4000kr feks, er det 1000kr i momsgebyr

Hva?! :sjokkert: Tuller du?? Koster det virkelig så mye?? Åh.. som om ikke det var dyrt nok allerede :frown:

Skrevet

Hva?! :sjokkert: Tuller du?? Koster det virkelig så mye?? Åh.. som om ikke det var dyrt nok allerede :frown:

Hva heter nettbutikken du har tenkt å bestille fra?

Skrevet

Tror nok at denne siden er fake dessverre. :/

Hvordan vet man egentlig om de er fake eller ei? :frown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...