Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Huden min liker ikke sommer og sol, og blir fort brent om jeg ikke smører meg tilstrekkelig. Vurderer sterkt dennesolkremen, i faktor 20. Men er det virkelig trygt å kun smøre seg en gang om dagen? Står jo at man kan bade og trene med den, altså, den er ganske så vannfast (så lenge man ikke bruker såpe).

Og kan man, om man merker at 20 er litt lite de første dagene i syden, smøre seg med denne først, og så suplere med litt vanlige andre solkremer (ikke like dyre!) over om nødvendig? Føler jeg er litt skeptisk, spesielt da jeg lett blir brent!

Noen med erfaringer med denne?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*bump*

Skrevet

Ja, jeg er kjempe fornøyd med den :) Du kan lese min omtale her, dersom du ønsker. Eller en gjesteomtale her.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med den, brukte den da jeg var i Thailand og den beskytter godt. Likte den veldig godt fordi den ikke blir klissete, det kjennes ikke at man har den på. Brukte likevel å smøre litt ekstra utpå dagen eller hvis jeg hadde badet mye.

Anbefaler å være helt naken når du smører den på om morgenen, for den setter lett flekker (men den tørker kjempefort!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...