Jade Skrevet 2. juli 2011 #1 Skrevet 2. juli 2011 Noen som har bestilt hårspray fra utlandet i det siste? Vet man ikke kan bestille fra england (feelunique o.l.), men kan man f.eks. bestille fra andre land? Eller risikerer man bare at pakken blir stoppet og det blir masse rot og styr? Er ikke så lysten på å betale 2-3-dobbelt i en frisørsalong...
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #2 Skrevet 2. juli 2011 Jeg bestilte privat via EBAY, jammen ble den stoppet i toll og kontroll. Fikk etterhvert tilsendt beskjed fra USA om at pakken min var stoppet og sprayen konfiskert. So much for that one..
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #4 Skrevet 2. juli 2011 Jeg bestiller hårspray fra Blivakker siden utenlandske ikke sender til Norge.
Favole Skrevet 2. juli 2011 #5 Skrevet 2. juli 2011 Har kjøpt hårspray fra selger på eBay uten problemer.
Jade Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2011 Endte opp på frisørsalongen :/ BliVakker hadde dessverre ikke den jeg skulle ha. Sjekket også blush og shopping4net.
LadyStarlight Skrevet 3. juli 2011 #7 Skrevet 3. juli 2011 Man kan få det tilsendt om sprayen fraktes på bakken eller vann har jeg fått vite, dette tar noe lengre tid.
mocci Skrevet 3. juli 2011 #8 Skrevet 3. juli 2011 Hvorfor kan man ikke kjøpe hårspray fra utenlandske nettbutikker?
LadyStarlight Skrevet 3. juli 2011 #9 Skrevet 3. juli 2011 Tror det er fordi at det ikke er lovlig å sende slikt med fly, går vel som gass under trykk eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå