Gå til innhold

ute

Fremhevede innlegg

Gjest anonym
Skrevet

Hvordan hadde Dere jenter reagert om Dere jenter var ute på byen å Dere så en gutt

med litt trange skinn bukser,å Dere virkelig så att kukken ble større å større mens

Dere sto å så på det.

Hva hadde Dere tenkt på å gjort da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gått hjem

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sparka ham i balla.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bor du i Rogaland?

AnonymBruker
Skrevet

Snudd meg og fortsatt med øldrikkingen

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke sett på ham lenge nok (hvertfall ikke i skrittet) til at jeg hadde lagt merke til det.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke sett på ham lenge nok (hvertfall ikke i skrittet) til at jeg hadde lagt merke til det.

Det hadde ikke jeg heller, men så var det ikke det TS spurte om. Hadde jeg vært i en sånn situasjon, ville jeg blitt sint, og enten snudd meg bort, eller så hadde jeg gått bort til han og sagt at buksen hans er upassende, og bedt ham dra. Dersom dette heller ikke fungerte ville jeg kanskje ha tilkalt en vakt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde ikke jeg heller, men så var det ikke det TS spurte om. Hadde jeg vært i en sånn situasjon, ville jeg blitt sint, og enten snudd meg bort, eller så hadde jeg gått bort til han og sagt at buksen hans er upassende, og bedt ham dra. Dersom dette heller ikke fungerte ville jeg kanskje ha tilkalt en vakt.

Ok, å tilkalle en vakt for at noen får en (synlig) boner er vel kanskje litt drøyt? Selv om jeg er enig i at det ikke akkurat ville vært et vakkert syn, så betyr ikke det at han burde forlate stedet. Da får heller de som er ukomfortable med det dra sin vei.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor dust er ikke du... det er et naturlig ting med kroppen. Det er som om noen skal tilkalle en vakt pga en stor utrigning

Gjest KåtMann
Skrevet

Har opplevd det rett som det er at ei ukjent jente har lagt merke til at jeg har ereksjon, også har hun kommet over og tatt et godt tak rundt kukken min. Uten at hun er grunnen til min ereksjon. Men er det ei deilig jente, så utvikler det jo seg raskt til noe mer.

Gjest HunterLady
Skrevet

Pekt og ledd!

Hadde virkelig ikke brydd meg med mindre det var Eric Dane.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Kommer an på settingen og kroppspråket generelt. Ereksjoner kommer og går, og om det var tydelig at dette ikke var noe han hadde kontroll over, og ikke noe han "brifet" med hadde jeg sannsynligvis bare tilbudt han stolen min (om jeg hadde en) så han kunne fått roet ting ned litt :P

Skrevet

Ville sett på det mens jeg drakk øl.

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Fått noen isbiter fra baren og tømt nedi buksa hans

Gjest Gjest
Skrevet

Fått noen isbiter fra baren og tømt nedi buksa hans

hehe, hvis ikke guttene får vise formene sine så skal heller ikke jentene få lov til det

Må begynne å helle isbiter i utrigningene til jentene

Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

hehe, hvis ikke guttene får vise formene sine så skal heller ikke jentene få lov til det

Må begynne å helle isbiter i utrigningene til jentene

Bryster er ikke et tegn på opphisselse. En ereksjon derimot er et tegn på kåthet. Ser ikke poenget ditt.

Endret av HunterLady
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...