AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #1 Skrevet 2. juli 2011 Hei Jeg skal på date for 2. gang. Vi skal til han å se på film, og kanskje ta en tur på byen etterpå. Jeg er litt usikker på om jeg skal ha med meg noe? Godteri, film, drikke, mat...? Han har sagt at jeg ikke trenger å ta med noe, men føler at jeg kanskje burde det. Er også litt redd for at det skal bli kleint å møte han hjemme hos han. Har jo bare møtt han èn gang tidligere.. Lurer på om jeg heller skal foreslå å spise noe ute og gå på kino, men det kan jo kanskje være koselig å være hjemme, se på film og drikke litt også (som han sier)? Noen som har erfaringer med hva som slår an på andre date? Ting å gjøre osv? Har også det evige problemet med hva jeg skal ha på meg, noen tips? :D
Free Dove Skrevet 2. juli 2011 #2 Skrevet 2. juli 2011 Ta med en flaske vin da. Ville ha tatt på meg jeans og en fin topp til..
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #3 Skrevet 2. juli 2011 Ville tatt på meg litt sexy undertøy også, dette lukter pulings 5
Steinar40 Skrevet 2. juli 2011 #5 Skrevet 2. juli 2011 2. date er bra til å se om fyren er desperat. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #7 Skrevet 2. juli 2011 Jeg hadde tatt med meg smågodt som jeg selv liker. Av klær så holder det med et par ok jeans og en fin topp.
trinvill Skrevet 2. juli 2011 #8 Skrevet 2. juli 2011 2. date er bra til å se om fyren er desperat. hvordan ser man det da?
Tropic Skrevet 2. juli 2011 #10 Skrevet 2. juli 2011 Jeg var på hjemmedate på min andre date med samboeren min. Var mitt forslag da jeg føler man blir bedre kjent når man er hjemme enn ute blant masse folk. Jeg hadde på meg jeans og topp, så vidt jeg husker. Litt pyntet, men ikke ut-på-byen-pyntet. Tok med meg filmer jeg, dette var avtalt på forhånd. Om du har lyst så ta med litt snacks! OG ja, du merker VELDIG fort om han er desperat.
Wonders Skrevet 3. juli 2011 #11 Skrevet 3. juli 2011 Ta med noe, bestandig! Ta med blomster, de sier de ikke bryr seg, men så klart de gjør det. Menn blir jo også smigret. Skriv på et nøytralt kort "gleder meg til å bli bedre kjennt med deg", og så navnet hans. Hilsen navnet ditt. Man merker om han nesten ikke klarer å holde en samtale. Og om han ønsker å være nær deg... Date 2 skal man fortsatt være på litt vakt og vise at man er seg selv. Om han bare tuller og er teit hele tiden, så erhan helt platonisk med baktanker føler jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #12 Skrevet 3. juli 2011 Takk for svar Jeg har aldri vært på date med noen andre tidligere, så det er litt nytt for meg, men jeg føler vi har gått litt fort fram.. Vet ikke om jeg angrer litt :/ Det endte nemlig med at vi hadde sex.. Vi drakk en del da, men han var også veldig opptatt av at han ikke ville presse meg, at jeg kunne bruke den tiden jeg trengte osv. Håper ikke han bare er ute etter sex.. Det er vel ikke rart at vi hadde sex på 2. date, selv om han er interessert i å bli bedre kjent og intr i å finne ut om det kan utvikle seg til noe mer? Det betyr vel ikke at han kun er ute etter sex liksom, eller? Han sa jo at han ville bli bedre kjent med meg, men da hadde han jo drukket så jeg vet ikke om han mente det.. Føler det blir litt rart nå som vi har hatt sex. Det gjør på en måte at "datingsfasen" med spenningen etc blir litt borte. Men det er jo ikke noe å gjøre med nå uansett, så det er vel ikke noe vits i å gruble på Noen som har erfaringer med å ha hatt sex på andre date, der det har utviklet seg til å bli et forhold? Har dere angret for at dere hadde sex såpass tidlig, og har det "ødelagt" noe på en eller annen måte?
Steinar40 Skrevet 3. juli 2011 #13 Skrevet 3. juli 2011 Håper ikke han bare er ute etter sex.. Det er vel ikke rart at vi hadde sex på 2. date, selv om han er interessert i å bli bedre kjent og intr i å finne ut om det kan utvikle seg til noe mer? Det betyr vel ikke at han kun er ute etter sex liksom, eller? Det er umulig å vite før etterpå, men det er ikke umulig. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #14 Skrevet 3. juli 2011 ^ Hm, det er ikke lett å vite. Greia er at han er en veldig fornuftig fyr med god utdannelse osv, og før vi var på 1. date hadde vi snakket en-to måneder sammen på facebook og melding, og der har han vært veldig interessert i å vite mye om meg. Men huff, jeg vet ikke, føler meg litt "brukt"
Gjest *Andrea* Skrevet 3. juli 2011 #15 Skrevet 3. juli 2011 Kan det forresten være en idè å spørre han rett ut hva han er ute etter? Er veldig vondt å gå rundt å lure på om han er interessert i MEG eller kun sex Selv er jeg jo ikke intr i ha kontakt med han hvis han bare vil ha sex. Men vet ikke om det blir dumt å si dette, og spørre hva han tenker? (Spesielt hvis han faktisk er interessert i å se om det kan bli noe mer..?!?!) Åhh, er litt lei meg nå.. Hva har jeg rotet meg opp i? (Haha, gidder ikke å være anonym lenger )
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #16 Skrevet 3. juli 2011 Gjort er gjort, prøv å la være å tenke på det Gi ham et par dager, og så tar du det derfra. Å spørre ham idag får deg til å fremstå som usikker/desperat og da er np ihvertfall løpet kjørt! Og på em evt 3 date, går dere heller ut!
Wonders Skrevet 3. juli 2011 #17 Skrevet 3. juli 2011 (endret) Spiser dere forventer menn at du er desserten fikk jeg høre en gang. Så jeg krevde vi dro ut rett etter maten. Så ble han litt snurt og dro hjem igjen med halen mellom beina. Point prooven. Endret 3. juli 2011 av Wonders 1
DBM Skrevet 3. juli 2011 #18 Skrevet 3. juli 2011 Spiser dere forventer menn at du er desserten fikk jeg høre en gang. Så jeg krevde vi dro ut rett etter maten. Så ble han litt snurt og dro hjem igjen med halen mellom beina. Point prooven. Du kommer til å miste mange bra menn hvis du skal følge alt du har "hørt en gang". 1
Steinar40 Skrevet 4. juli 2011 #19 Skrevet 4. juli 2011 Du kommer til å miste mange bra menn hvis du skal følge alt du har "hørt en gang". Hvor mange såkalte "bra menn" mener du at hun trenger da?
DBM Skrevet 4. juli 2011 #20 Skrevet 4. juli 2011 Hvor mange såkalte "bra menn" mener du at hun trenger da? Det antallet som skal til for at hun skal finne en mann hun vil ha, som vil ha henne. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå