Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det har seg slik at jeg er blitt interessert i en som jeg møtte for en liten stund siden, men eg greier ikke å være meg selv rundt han. Til vanlig så er jeg ganske pratsom, tullete, litt smårar, han er sånn han også, men når jeg er med han så blir jeg veldig stille og rolig. Det kommer sikkert av at jeg er tiltrukket av han, for han er en ganske så kjekk gutt.

I begynnelsen så tror jeg at han var interessert i meg også, siden han spurte meg på date.

Det skulle egentlig være dobbelt-date med en kompis av han og kjæresten, men når vi kom der så var det en til der så det ble bare vanlig kino, uten noe date-følelse.

Men nå føler jeg at han synes at jeg er kjedelig, noe som jeg egentlig ikke er.

Noen som har det sånn som jeg har det, og har noen tips til hvordan jeg kan være meg selv rundt han også?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si det som det er med litt glimt i øyet at du syns det er vanskelig å slappe av rundt han siden du syns han er så kjekk. Du kan jo foreslå på spøk at neste date får hanm ha en grå papirpose på hodet.. eller no slik. og så kan du prøve å gjøre en aktivitet sammen slik at du får løst opp litt.

Skrevet

ja kjenner til den der. Vil gjøre best mulig inntrykk når en er tiltrukket og så spennes musklene og må si og gjøre ting riktig slik at han liker deg...istedenfor bare å gi faen og være seg selv. Dessuten er ikke følelsene så enkle å holde styr på

Skrevet

Si det som det er med litt glimt i øyet at du syns det er vanskelig å slappe av rundt han siden du syns han er så kjekk. Du kan jo foreslå på spøk at neste date får hanm ha en grå papirpose på hodet.. eller no slik. og så kan du prøve å gjøre en aktivitet sammen slik at du får løst opp litt.

Hehe, skulle ønsket at jeg kunne sagt det rett ut. Men akkurat der så er jeg litt pinglete av meg.

I går så var han her med noen andre venner av oss begge, men greide ikke å være meg selv før han var ute på av det rommet som jeg var i, uansett om de andre er gode venner av meg.

Skrevet

Noen som har noen flere tips? Trenger det virkelig, for er ganske interessert i han :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke å tenke på hva du skal gjøre eller ikke gjøre eller si og ikke si for du avslører alle signalene overfor den du liker uten at du vet om det.

Så du kan like godt gi faen

Skrevet

Hvordan avslører jeg det?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan avslører jeg det?

ansiktet skinner som sola eks.vis..

AnonymBruker
Skrevet

ansiktet skinner som sola eks.vis..

Helt sant. Jeg er tiltrukket av en fyr på jobben. Han gjør meg glad. En ny kollega så det med en gang. Nå er jeg redd for at alle andre har sett det også :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...