Inger88 Skrevet 2. juli 2011 #1 Skrevet 2. juli 2011 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik maskin som fjerner hard hud under føttene? Har sett det et sted, men finner ikke noen steder som selger det...
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #2 Skrevet 2. juli 2011 Det har jeg også prøvd å finne ut av... Jeg spurte hos en fotpleier, men hun sa bare at hun hadde fått maskinen av moren til venninnen, og ante ikke hvor den kom fra opprinnelig. Kan du ikke poste det her om du finner den et sted? Ellers så kan jeg tipse deg om at et produkt du kan bruke i mellomtiden er slike "barberhøvler" til føttene som man får kjøpt på apoteket, merket Scholl, tror jeg det er. Mange sier de er livsfarlige, men bare man er forsiktig så fjerner den effektivt mye hard hud. Kom på noe han legen som i utgangspunktet anbefalte meg å kjøpe en slik maskin sa. Han visste nemlig heller ikke hvor man fikk tak i dem, men sa at en kompis av han faktisk hadde brukt slike pusselapper (husker dessverre ikke navnet da) som man bruker på tre for å fjerne fliser osv. Har ikke prøvd det selv, men han sa at det funket visst rimelig bra! Lykke til da, håper du finner maskinen!
sofie777 Skrevet 6. juli 2011 #4 Skrevet 6. juli 2011 (endret) Kanskje dette er det du tenker på? http://www.nyttig.no/produkt.cfm?path=3&id=454 Endret 6. juli 2011 av sofie777
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå