Gå til innhold

Jenter fra bygda lettere å få til sengs

Fremhevede innlegg

Gjest karianne
Skrevet

Omvendt for meg også. Har aldri vært den helt populære her på hjembygda, men etter at jeg startet studier i Oslo føler jeg at jeg faktisk får etterspørsel fra enkelte jenter. De hinter liksom også er det jeg som må ta neste steget liksom. Kanskje de jentene du sjekker på bygda er i feriemodus eller upopulære derfor kåte på byfolk. Jenter på distriktet er jo forskjellige enn hvor du er i landet.

Jeg hører stadig (og mine venninner også) at oslojenter er ganske vanskelig å få med på mer enn en dans og et kyss...

Hvilke uteplasser i oslo er det du går på da kjekken :) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er av den oppfatning av at jentene er like billige (eller kostbare) uansett om det er i byen eller på bygda. Saken er at de som er billige på bygda, ofte får rykte på seg for å være det, og alle vet om det siden alle vet hvem alle er. Men slike billige jenter finner man jo i byen også, bare at de er mer skjulte iom at ikke alle kjenner alle. Dessuten er det enklere å ligge med halve bygda enn halve byen.

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Tror det stemmer ja. Jeg er fra bygda.. Sier jo litt! :gjeiper:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg hører stadig (og mine venninner også) at oslojenter er ganske vanskelig å få med på mer enn en dans og et kyss...

Hvilke uteplasser i oslo er det du går på da kjekken ?

Studerer på BI Oslo, så det er godt mulig noen av de studinnene er "Invandrere". I fadderukene skjer det mest. Studentroa Blinderen og Nydalen. Går oftest på lukket party!!!

Gjest palle
Skrevet

det stemmer. hva med gutter? er det noen forskjell?

Gjest HunterLady
Skrevet

det stemmer. hva med gutter? er det noen forskjell?

Gutta på bygda er utpulte manneludder som tar alt de får. De fleste på bygd har ikke begrep på hva standard er for noe..

Jeg mener alle bør prøve bylivet!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fra bygda, er jente og har pult som pokker!!

Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner

Bond, mod

Skrevet

Tråden ryddet for avsporinger - spørsmål om moderering tas på PM

Bond, mod

Gjest Gjest
Skrevet
Gutta på bygda er utpulte manneludder som tar alt de får. De fleste på bygd har ikke begrep på hva standard er for noe..

Jeg mener alle bør prøve bylivet!

Hehe... Hører du er en Osloborger. Guttene på bygda er som oftest langt mer lojale og puler bare i kjæresrteforhold. Er sikkert noen Ons og pulevenner på bygda også men i byene tar det av. Jeg har vært på livet i flere storbyer og flere bygder. Det er ikke til å ta feil av. Jeg ser jenter kliner med flere menn på en og samme kveld i Oslo. Fingring og kamerater som snakker om ONS og pulevenner ofte. (Jeg spør ofte).

Vennene mine fra bygda venter på den ekte kjærligheten og har ingen interesse av å pule jenter som LadyH. De mest populære guttene er i kjæresteforhold med de mest attraktive jentene. De på bygda som er impullsive er mindre pene playere og jenter som sliter med issues.

Har dere ikke lest Stella-undersøkelsen som viser at utroskap i Oslo er på over 50%. Hvorfor, fordi jenter og gutter, kvinner og menn i Oslo er mye løsere enn folk på bygdene.

Skrevet

Men de får også raskere barn der, og debutalderen er lavere. Jeg tror at det generelt er lite spennende som skjer ute i distriktet så derfor blir det til at man ligger og knuller istedenfor.

Tull. Det skjer mye spennende på bygda. Vi har ikke alle dyre steder å drikke oss full på, hvis det er det du mener med mindre spennende. Kanskje vi har mindre stoff og sprit i kroppen , slik at vi kan pule i stedet for å ligge å spy.

Jentene på bygda er ikke så enormt opptatt av seg selv, kanskje de derfor puler mer. Mye puletid går til spille med å stå å speile seg hele dagen. Undersøkelser viser også at jentene fra bygda skaffer seg skikkelig utdannelse når de kommer til byen. Mange "byjenter" er tidligere jenter fra bygda som kom til byen får å skaffe seg utdannelse. Kanskje det er de jentene du har truffet på byen. De ligger ikke med den første og beste "rørleggersprekken" som prøver å få seg et ligg.

Skrevet

Jeg sier bare en ting; Tromsø. Uten tvil den letteste byen å få seg et ligg i hele Norge. Vil du kategorisere Tromsø som by eller bygd?

Beste knullene er på bygda, og de letteste knullene er i byene. Min erfaring.

-Domino

Gjest HunterLady
Skrevet

Hehe... Hører du er en Osloborger. Guttene på bygda er som oftest langt mer lojale og puler bare i kjæresrteforhold. Er sikkert noen Ons og pulevenner på bygda også men i byene tar det av. Jeg har vært på livet i flere storbyer og flere bygder. Det er ikke til å ta feil av. Jeg ser jenter kliner med flere menn på en og samme kveld i Oslo. Fingring og kamerater som snakker om ONS og pulevenner ofte. (Jeg spør ofte).

Vennene mine fra bygda venter på den ekte kjærligheten og har ingen interesse av å pule jenter som LadyH. De mest populære guttene er i kjæresteforhold med de mest attraktive jentene. De på bygda som er impullsive er mindre pene playere og jenter som sliter med issues.

Har dere ikke lest Stella-undersøkelsen som viser at utroskap i Oslo er på over 50%. Hvorfor, fordi jenter og gutter, kvinner og menn i Oslo er mye løsere enn folk på bygdene.

Haha, jeg er fra bygd, ikke osloborger.

Jeg har en helt annne erfaring enn deg. :)

Skrevet

Jentene fra bygda bor på tettsteder hvor alle kjenner alle. Da ønsker de selvsagt ikke ha sex med kusinen til naboen sin, eller tantebarnet til søskenbarnet til fotballtreneren. Derfor er det lettere å få litt lavere "standard" og ha litt lavere krav til gutter som kommer fra Oslo til bygda for å få seg noe ;) They used you.

Neida, startinnlegget er selvsagt bare vås i og med at det er generalisering på høyt nivå. Tihi.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er fra bygda og bor på bygda, er 35 år og har bare hatt en mann i hele mitt liv, nemlig min ektemann. Så nei, det stemmer ikke alltid det du. Jeg har aldri vært løs, og kommer aldri til å bli det!

Han sa da aldri at absolutt alle på bygda er helt like heller.

Skrevet

Jeg tror det bare er at det vises bedre at man har mye sex på bygda enn i storbyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...