icecream Skrevet 2. juli 2011 #1 Skrevet 2. juli 2011 Noen som har erfaring med det? Vurderer å kjøpe meg et, men kanskje jeg heller sparer opp til å kjøpe et gyrobrett istedenfor ( http://www.sportsmaster.no/gyroboard-407-3-p.htm ). Litt usikker enda..Noen som har erfaring med balansebrett eller lignende, og kan anbefale noe? Og hvordan har resultatene blitt etter å ha brukt det en stund, har det strammet opp hofter/lår og bedret motorikken? Tenker selvsagt å bruke dem sammen med håndmanualer
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #2 Skrevet 2. juli 2011 Hva med en Bosuball? Jeg har kjøpt meg en sånn en for å trene opp balanse og styrke i ankler og bein.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #4 Skrevet 2. juli 2011 Den bosuballen kan du bruke til mye forskjellig trening. Jeg trener mage og rygg, tar utfall og knebøy på den. Du kan bruke den på begge sider. Veldig allsidig i tillegg til å være helt super på å trene opp dårlige ankler og bein.
icecream Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2011 høres bra ut! hvor mye ligger dem på i pris sånn cirka?
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2011 #6 Skrevet 17. juli 2011 Den originale bosuballen koster 1200 kr hos treningsbutikken.no. Det er den varianten som heter Home. Jeg så en hos XXL, men den var avlang og mye mindre. Den kostet 600 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå