AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #1 Skrevet 2. juli 2011 Vaskemaskinen etter at kontakten har blitt tatt av. Har hört at man må fylle den med noe vann av noe slag eller er jeg helt på bärtur? Eller er det bare å stappe i kontakten og starte maskinen?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #3 Skrevet 2. juli 2011 I så fall står det vel i brukanvisninga? Har ingen bruksanvisning på den. Leier av en fyr, og han er utilgjengelig for tida. Tenker generelt på vanlige vaskemaskiner.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #4 Skrevet 2. juli 2011 Bruksanvisning finner du på nett. Jeg har aldri gjort noe spesielt når jeg har kjøpt ny maskin. Starter den som vanlig.
C-girl Skrevet 2. juli 2011 #5 Skrevet 2. juli 2011 Bare husk å skru av transportskruen bakpå dersom den er helt ny (ubrukt) Denne låser fast trommelen under transport for at det ikke skal bli noe skader/at trommelen løsner. Har en bekjent som glemte å skru av denne, og trommelen på maskinen ble dermed ødelagt. Ellers er det ikke noe spes en trenger å gjøre før bruk. Bare å koble på vann og trekke avløpsslangen dit den skal. Lykke til
-Susanne- Skrevet 2. juli 2011 #6 Skrevet 2. juli 2011 Bare husk å skru av transportskruen bakpå dersom den er helt ny (ubrukt) Ja det er viktig. En venninne glemte det, og vaskemaskinen knuste vasken og toalettet før den veltet og dro ut kontakten selv.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #7 Skrevet 2. juli 2011 Ja det er viktig. En venninne glemte det, og vaskemaskinen knuste vasken og toalettet før den veltet og dro ut kontakten selv. Hæh? Hva er det? Hvor finner jeg den?
-Susanne- Skrevet 2. juli 2011 #8 Skrevet 2. juli 2011 Hæh? Hva er det? Hvor finner jeg den? Som oftest 2 skruer bak på maskinen som må fjernes før bruk. Står uansett i brukermanualen som følger med maskinen.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #9 Skrevet 2. juli 2011 Som oftest 2 skruer bak på maskinen som må fjernes før bruk. Står uansett i brukermanualen som følger med maskinen. Har som sagt ikke brukermanual, eieren er på ferie. Får ikke tak i han, men takk for svar.
Snikk Skrevet 4. juli 2011 #10 Skrevet 4. juli 2011 Ja det er viktig. En venninne glemte det, og vaskemaskinen knuste vasken og toalettet før den veltet og dro ut kontakten selv. Ser det for meg. Jeg tror jeg dør av latter
CoffeeCup Skrevet 4. juli 2011 #11 Skrevet 4. juli 2011 (endret) Google navnet på maskinen + bruksanvisning så finner du nok ut av det Eller gå inn på hjemmesiden til fabrikanten og let der. Endret 4. juli 2011 av CoffeeCup 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå