Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

noen som vil dele noen tanker med meg om dette?:

to uker før jeg traff en jeg møtte på nettet, traff jeg en gutt, og det sa et lite poff(pang tror jeg ikke på nemlig;.)vi hadde det veldig gøy sammen og vi hadde den beste sexen jeg har hatt i livet mitt!!

...så traff jeg denne nettkaren, og jeg liker han også veldig godt!...og han liker meg!

to menn på en gang!

hvordan skal jeg skille klinten fra hveten?

hvor mye skal man la fornuften velge?

...eller skal jeg bare vente og se- ta tida til hjelp?..

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Kan du ikke bare kjøre to hester ei stund og vente å se hvem av dem som er best da? :blunke:

Skrevet

Auda, den der er lei.

Om du er ute etter et seriøst forhold med en av dem og de er ute etter det samme, bør du holde deg unna sex med dem inntil du vet hvem du vil ha.

De setter sannsynligvis ikke særlig pris på at du dater dem begge på en gang heller.

Om du har møtt begge kun èn gang hver, så er det jo ikke så lett å vite hvem av dem du skal gå for...

Vet ikke hvilke råd man skal gi i denne situasjonen...

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg har vel ikke kjent dem lenge nok til at et valg er reellt!...når sant skal sies- muligens jeg tar sorgene på forskudd...

Skrevet

hvor mye skal man la fornuften velge?

Ettersom du tydeligvis har følelser for begge sy6nes jeg du bør la fornuften avgjøre hvem du bør satse på. Har dere noen framtid sammen? Kan dere prate om alt? Får han dweg til å føle deg trygg? Mange spørsmål å tenke på når man skal inn i et forhold. Å ha to menn er umoralsk og feil. Det mener nå i hvert fall jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ha begge to, og ta tiden til hjelp du!!!!!! Slik menn gjør! :blunke:

Kos deg ordentlig mye i mellomtiden før du bestemmer deg da!

Gjest sexysadie
Skrevet
Ha begge to, og ta tiden til hjelp du!!!!!! Slik menn gjør! :blunke:

Kos deg ordentlig mye i mellomtiden før du bestemmer deg da!

Gjest

Vi snakke samme språk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...