Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Der jeg jobber skal vi få lønnen våres den 1. hver mnd, og pengene skal være overført dagen før slik at man skal få det denne datoen. Nå er det den 2. og jeg har enda ikke fått de. Prøver å kontakte sjefen, men han tar aldri telefonen. Irriterer meg veldig, for jeg hadde egentlig planer for morgendagen, men må nå bli hjemme pga jeg ikke har penger. Hva skal jeg gjøre? Noen som har vært i en liknende situasjon?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må nok bare fortsette å forsøke å få tak i sjefen, eventuelt annen som er lønningsansvarlig.

Uansett, liten mulighe for t du har de før på mandag.

AnonymBruker
Skrevet

Der jeg jobber skal vi få lønnen våres den 1. hver mnd, og pengene skal være overført dagen før slik at man skal få det denne datoen. Nå er det den 2. og jeg har enda ikke fått de. Prøver å kontakte sjefen, men han tar aldri telefonen. Irriterer meg veldig, for jeg hadde egentlig planer for morgendagen, men må nå bli hjemme pga jeg ikke har penger. Hva skal jeg gjøre? Noen som har vært i en liknende situasjon?

Du er sikker på at du ikke jobbet et sted hvor juli er måneden uten lønn pga feriepenger? I tilfelle du ble ansatt i år, skal du da ikke ha lønn denne måneden.

AnonymBruker
Skrevet

Du må nok bare fortsette å forsøke å få tak i sjefen, eventuelt annen som er lønningsansvarlig.

Uansett, liten mulighe for t du har de før på mandag.

Er det ikke i sånne situasjoner man har kredittkort for?

AnonymBruker
Skrevet

Det kan absolutt være en av grunnene

AnonymBruker
Skrevet

Har ALLE kredittkort???

AnonymBruker
Skrevet

Har ALLE kredittkort???

Jepp. Alle som ikke har en ekstra buffer med tre månedslønner liggende på et annet bankkort har kredittkort... I tilfelle tyveri av lommebok, uforutsette større utgifter mv.

Ellers har de sovet i timen og er rimelig uansvarlige...!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...