Kassiopeia Skrevet 1. juli 2011 #1 Skrevet 1. juli 2011 (endret) Var nylig på en hudklinikk og fikk behandling for min fete og urene hud. Hudpleieren anbefalte meg produkter fra en hudpleieserie som heter "Danné montague-king", en serie jeg aldri før hadde hørt om. Tok sjangsen på at hudpleieren visste hva hun snakket om, og kjøpte både fuktighetskrem, rens, peeler og en fuktighetsspray. Har brukt produktene nå en ukes tid, og er så langt veldig misfornøyd. Fuktighetskremen kjennes utrolig fet ut, og er vanskelig å gni inn i hele ansiktet uten å bruke mye. Det kjennes aldri ut som den trekker skikkelig inn i huden min, og hvis jeg kjenner på ansiktet i løpet av dagen, kjennes huden min skikkelig fet og nesten 'våt' ut. Huden kjennes også rett og slett grov ut, spesielt i panna. Blir også skikkelig blank. Vet at man skal gi nye produkter en skikkelig sjangse, og prøve dem ut i hvertfall noen måneder før man får se skikkelig effekt. Men bare lurer på om det skal være så her ille helt i begynnelsen? Skal jeg fortsette eller bare slutte med produktene? Har noen andre erfaringer fra dette merket?? Fant så utrolig lite om dette merket på nettet, noe som gjør meg litt nervøs. Håper på svar, er så SYKT irriterende og aldri skal finne et bra merke til huden! Endret 1. juli 2011 av Suvana
Honesty Skrevet 2. juli 2011 #2 Skrevet 2. juli 2011 Jeg har hatt noen produkter derfra for lenge siden, blant annet en maske som bestod av pulver og væske som man blandet, og som var helt fantastisk for huden. Jeg har også hatt en olje for tørr hud, men den glemte jeg å bruke. Merket i seg selv er nok bra nok, men det gjelder å finne riktige produkter til din hud. Dersom hudpleieren åpenbart har bommet, ville jeg dratt tilbake og forsøke å få byttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå