Gå til innhold

Manglende sexlyst!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har gode tips mot manglende sexlyst? Har lenge slitt med dette, og prøvde å bytte p-piller blant annet, da jeg hørte at dette kunne påvirke sexlysten. Dette funka ikke. Det er så utrolig kjedelig, da jeg faktisk "har lyst å ha sex" om dere skjønner. Føler meg en smule desperat, spesielt på min kjæres vegne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på det samme ... :sjenert:

Gjest MorAase
Skrevet

Hvorfor skal du hans utemmede lyster legge bånd på deg selv og ditt eget liv? Om han ikke elsker og respekterer deg nok til å avstå fra sex i perioder så er han jammen ikke god nok for deg! Han får heller lære seg til å legge bånd på seg selv og sin sløsing med tid og krefter på noe som er høyst unødvendig.

Gjest charella
Skrevet

Jeg hadde det slik for noen år siden. Prøvde forskjellige p piller, men det eneste som hjalp var å slutte. Da kom lysten gradvis tilbake.

Gjest charella
Skrevet

Du er nå en god en MorAase ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du hans utemmede lyster legge bånd på deg selv og ditt eget liv? Om han ikke elsker og respekterer deg nok til å avstå fra sex i perioder så er han jammen ikke god nok for deg! Han får heller lære seg til å legge bånd på seg selv og sin sløsing med tid og krefter på noe som er høyst unødvendig.

Min kjære har aldri klaget i det hele tatt! Men han er en unggutt på 20 år, og jeg veit jo at han vil ha sex. Men han har full respekt og har som sagt ALDRI klaga. Så faktisk så er han mer en god nok for meg ;)

Gjest MorAase
Skrevet

Min kjære har aldri klaget i det hele tatt! Men han er en unggutt på 20 år, og jeg veit jo at han vil ha sex. Men han har full respekt og har som sagt ALDRI klaga. Så faktisk så er han mer en god nok for meg ;)

Da ser jeg ikke problemet. Utover at du legger bør til egen last!

Skrevet

Da ser jeg ikke problemet. Utover at du legger bør til egen last!

Nja, men sexlyst i seg selv er jo deilig å ha. Selv om man ikke er kåt akkurat nå, vet man jo hvor godt det er å være det. :-) - Og jeg tenker TS antageligvis kunne tenkt seg å ha lyst til å ha mer sex med kjæresten sin selv om det fysiske i det ikke er helt med. Sex er jo noe av det fineste man kan dele med sin kjæreste person.

Selv har jeg erfart at mer sex føler til mer sexlyst. - Selv om jeg merker at jeg sliter litt nå som kjæresten er offshore. Ingen sex, men masse lyst. :rodmer: Men før jeg og typen ble sammen (ganske lenge siden) husker jeg at jeg ikke var så veldig kåt. Først når vi ble sammen, og begynte å ha det regelmessig økte lysten. Spesielt de siste 7 månedene har det vært skikkelig på med sexen for vår del, hvor gjennomsnittet har vært ca 3 ganger i uka. (Ganske bra til å være over en slik periode, syns jeg) :) Men nå som han som sagt begynte i ny offshorejobb, - borte ca 5 uker i gangen, - merker jeg at det er litt hardt for min del.

I begynnelsen må jeg nok innrømme at jeg hadde mest sex fordi han var kåt. Jeg nøt det selvfølgelig, fordi jeg var jo glad i gutten, men kåt var jeg ikke når vi startet. Her økte som sagt lysten i takt med sexen. :) Når kroppen er vant til å ha mye sex, justerer den automatisk lysten. Fine, fine kroppen.

Gjest MorAase
Skrevet

Det er trist å se unge piker kaste vekk livet og hodet sitt på å la seg villede av egen kropp. Sex er og blir en mannsgreie. Et verktøy for å kontrollere kvinner. Hva er det som skjer med dages unge kvinner som ikke har selvrespekt nok til å holde denne fysiske lasten menn har på avstand. Mangler de rett og slett ryggrad dagens unge? Menn må lære seg til å ikke bruke dette mot kvinner og heller gå i seg selv og sin egen selvdisiplin!

Skrevet

Det er trist å se unge piker kaste vekk livet og hodet sitt på å la seg villede av egen kropp. Sex er og blir en mannsgreie. Et verktøy for å kontrollere kvinner. Hva er det som skjer med dages unge kvinner som ikke har selvrespekt nok til å holde denne fysiske lasten menn har på avstand. Mangler de rett og slett ryggrad dagens unge? Menn må lære seg til å ikke bruke dette mot kvinner og heller gå i seg selv og sin egen selvdisiplin!

Jeg syns du generelt har mange synspunkt som er helt nydelige. :)

- Men her må jeg nok si meg uenig. Mulig jeg er alene på dette, men jeg syns absolutt ikke sex er en "mannsgreie". Jeg nyter sex veldig, jeg. Og for å være ærlig, jeg ville nok hatt et problem om jeg skulle vært i et seriøst forhold uten sex. Sex er noe deilig og fint, som oftest for begge parter. Å ha sex med den man har kjærest i livet er noe av det fineste et menneske kan oppleve, etter min mening. Selv er jeg kanskje litt gammeldags på det at jeg syns sex skal være kun mellom to personer, men det blir en annen sak. Jeg syns utrolig synd på kvinner som ikke har oppdaget det fine i den seksuelle verden. Da jeg ble sammen med kjæresten min var han enda jomfru, noe jeg ikke var. Jeg syns det var en stor ære å være den første til å være med han på denne "oppdagelsen". I tillegg tror jeg sex gjør forholdets generelle kommunikasjon bedre. Sex er en veldig naturlig og veldig fin ting, som vi ikke skal frykte, ødelegge eller forbanne på noen som helst måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...