Gå til innhold

~ Snart kan hvem som helst se deg naken ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

"Et nytt sett med infrarøde briller fra Advanced Intelligence lar brukeren se rett gjennom både klesplaggene og undertøyet til omgivelsene rundt seg".

Er dette virkelig sant? :o :o Snart kan hvem som helst se deg naken, uten at du hverken samtykker eller er klar over det!

Hva med personvern???

Les hele saken her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

Vil folk se meg naken må de da så gjerne kjøpe seg ett par slike briller....... :hoho::hoho:

Personlig foretrekker jeg å ha mine fantasier ubekreftet av frykt for å bli skuffet over enkelte menns kropper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det verste er jo hvis sånne rike pappagutter kjøper seg sånt og sitter på utekafe og kikker på og vurderer enhver jente som går forbi. Vemmelig og ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er jo hvis sånne rike pappagutter kjøper seg sånt og sitter på utekafe og kikker på og vurderer

Enig. En ekkel tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er jo hvis sånne rike pappagutter kjøper seg sånt og sitter på utekafe og kikker på og vurderer enhver jente som går forbi. Vemmelig og ekkelt.

ja ja, det sier jo litt om dem.........

Bryr meg fint lite om hele brille hysteriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Noen ganger lurer jeg på hva som foregår i hue på de som produserer sånne ting!

Men det åpner jo en helt ny verden for kikkerne iblant oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å for noen lekre briller ja... Og så kosta de nesten ingenting heller... (Til og med McGyver sine er bedre!:)

Men jeg synes også den tanken om rike pappa gutter var litt ekkel, men om de er så sandblåste i huet så la dem da få være det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...