Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 175-176 cm høy, hor høye sko kan jeg gå i da uten at folk tenker at det blir for mye? Kjæresten min er 186 høy, men da jeg fortalte noen at de nye skoene mine er 12 cm syns de det ble altfor mye - og nå har jeg kjøpt et par med 13 cm hel! Men vet ikke om jeg tør gå med de, da jeg nesten blir 190 høy.... (og nei, jeg luter ikke uansett - var/er stolt av høyden min, men vil ikke folk skal tro det er et digert monster som kommer..) :sjenert:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 175-176 cm høy, hor høye sko kan jeg gå i da uten at folk tenker at det blir for mye? Kjæresten min er 186 høy, men da jeg fortalte noen at de nye skoene mine er 12 cm syns de det ble altfor mye - og nå har jeg kjøpt et par med 13 cm hel! Men vet ikke om jeg tør gå med de, da jeg nesten blir 190 høy.... (og nei, jeg luter ikke uansett - var/er stolt av høyden min, men vil ikke folk skal tro det er et digert monster som kommer..) :sjenert:

Det kommer ann på hva du er komfortabel med! Er selv høy (over 180) og går med heler på rundt 6-8 cm :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg er 178 høy, og har et par sko med kilehæler på 11 cm. Funker bra, det :)

Bruk skoene dine, du. Flott med høye jenter!

Gjest idakaroline
Skrevet

Bruk så høye hæler du bare vil! Det er ingen regel som sier at høye jenter ikke kan bruke sko med 13 cm høye hæler. Så lenge du er komfortabel med deg selv, så er det det viktigste. Gi blaffen i hva alle andre skulle mene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...