makkapakka Skrevet 1. juli 2011 #1 Skrevet 1. juli 2011 så slipper jeg å sitte her å skrive side opp og side ned om hvor grusomt det er at det er sommer og jeg må tilbringe ferien med svigermor... noen fordeler må en singel ha... enig? 5
Anglofil Skrevet 1. juli 2011 #2 Skrevet 1. juli 2011 Kommer an på svigermoren antar jeg. Jeg er veldig glad for å ha en svigermor. Enda flere å være glade i. Mvh Yvonne 1
Gjest nupp Skrevet 1. juli 2011 #3 Skrevet 1. juli 2011 alt er vel hva man gjør det til. man kan fortsatt ha det fint hvis man ignorerer svigemors oppførsel :gjeiper: men ja 1
Steinar40 Skrevet 2. juli 2011 #5 Skrevet 2. juli 2011 Tror nok det er betydelig vanligere i dag at det er mannen i parforholdet som må tilbringe ferien med sin svigermor
chikako Skrevet 2. juli 2011 #6 Skrevet 2. juli 2011 Jeg har verdens beste svigermor Gleder meg til jeg skal på ferie med henne!
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #7 Skrevet 2. juli 2011 Jeg er ikke enig, hehe.. Har super kontakt med min og hun er ikke lengre svigermor, men x-svigermor
Jellybean78 Skrevet 2. juli 2011 #8 Skrevet 2. juli 2011 Jeg og svigermor har hatt mange herlige år...... før vi traff hverandre. 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #10 Skrevet 2. juli 2011 Jeg vil ha en mann som er delvis foreldreløs.. Gjett hvilken del.
Ise Skrevet 3. juli 2011 #12 Skrevet 3. juli 2011 Ja da jeg og mannen gikk fra hverandre var tanken på at jeg i allefall slapp svigermor en stor trøst
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #13 Skrevet 3. juli 2011 Min svigermor er fantastisk - jeg har aldri møtt et mer positivt menneske! Svigerfar er det mye værre med - og her kan jeg ærlig si at jeg aldri har møtt et mer negativt menneske og han er bare helt forferdelig å ha noe med å gjøre.. Nå skal jeg og min mann separeres så det blir litt godt å slippe litt. Hell i uhell, kanskje? Men vi har et barn sammen, så jeg slipper nok aldri helt,nei;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå