Gå til innhold

glad jeg er singel ang. svigermor..

Anbefalte innlegg

Skrevet

så slipper jeg å sitte her å skrive side opp og side ned om hvor grusomt det er at det er sommer og jeg må tilbringe ferien med svigermor...

noen fordeler må en singel ha... enig?

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på svigermoren antar jeg. ;) Jeg er veldig glad for å ha en svigermor. Enda flere å være glade i. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

alt er vel hva man gjør det til. man kan fortsatt ha det fint hvis man ignorerer svigemors oppførsel :gjeiper: men ja ;)

• Liker 1
Skrevet

SUPERT, det, ja! :Nikke:

Skrevet

Tror nok det er betydelig vanligere i dag at det er mannen i parforholdet som må tilbringe ferien med sin svigermor ;)

Skrevet

Jeg har verdens beste svigermor :) Gleder meg til jeg skal på ferie med henne!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke enig, hehe.. Har super kontakt med min og hun er ikke lengre svigermor, men x-svigermor :)

Skrevet

Jeg og svigermor har hatt mange herlige år......

før vi traff hverandre. :takke:

• Liker 3
Skrevet

:hoho:

Jeg slipper heldigvis å dra på ferie med min.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha en mann som er delvis foreldreløs.. Gjett hvilken del.

Skrevet

Ja da jeg og mannen gikk fra hverandre var tanken på at jeg i allefall slapp svigermor en stor trøst :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Min svigermor er fantastisk - jeg har aldri møtt et mer positivt menneske! :) Svigerfar er det mye værre med - og her kan jeg ærlig si at jeg aldri har møtt et mer negativt menneske og han er bare helt forferdelig å ha noe med å gjøre.. Nå skal jeg og min mann separeres så det blir litt godt å slippe litt. Hell i uhell, kanskje? Men vi har et barn sammen, så jeg slipper nok aldri helt,nei;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...