Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trenger å skryte litt!

Jeg har trent 90 minutter i dag og er storfornøyd! Har gått ned 0.5 kilo siden søndag og har spist sunn og god mat hele uka (bortsett fra litt non stop på tirsdag).

Hva bra har du gjort?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikkeno.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Ikke nok :sjenert:

Begynner alltid dagen med 10 solhilsner (yoga) og har jeg tid, gjør jeg litt flere yogaøvelser. Og ikke spist snop idag bortsett fra en is... en liten en altså :fnise:

Gjest grønnfi
Skrevet

1 time tur i bratt terreng. :hoppe: Tok av 1,4 kg sist uke og skal klare det denne uken og. Må bare løpe litt ekstra imorgen siden jeg spiste litt mye taco ikveld.

Skrevet

Trener annenhver dag og da springer jeg 10km på tredemølla

nonstop,bruker ca. 53 min på dette.Før jeg begynnte med

fast trening pustet jeg som en hval etter bare 10 min

med jogging.

Så ja er fornøyd med resultatene,må bare bli flinkere med

kosthold.

Skrevet

Trener annenhver dag og da springer jeg 10km på tredemølla

nonstop,bruker ca. 53 min på dette.Før jeg begynnte med

fast trening pustet jeg som en hval etter bare 10 min

med jogging.

Så ja er fornøyd med resultatene,må bare bli flinkere med

kosthold.

Wow!

Jeg syklet langt i går, brukte nesten to timer med høy intensivitet og jeg er stolt som faen.

AnonymBruker
Skrevet

La om kostholdet og begynte å trene for 12 uker siden. Resultat hittil: -20 cm rundt midjen, -12 kg på vekta og MYE bedre form. Ja jeg er overvektig, men jobber med saken. :)

Skrevet

Jeg er rangert som nr. 11 i Norge i min vektklasse i styrkeløft!

Av... 12 som har konkurrert i den klassen så langt i år. Jaja, noen superpopulær masseidrett er det ikke, akkurat.

Og så har jeg gått ned mange nok kilo til å komme i en lavere vektklasse. Tror kanskje ikke jeg har blitt så mye svakere heller. Prøve på et nytt stevne til høsten, kanskje.

Skrevet

Jeg har gått 40 minutter på tredemølla og svømt 600 meter i dag!! I min form, er dette særs bra :-) Og inntil i ettermiddag hadde jeg ikke spist sjokolade på 2 uker!! :-D

• Liker 1
Skrevet

Jeg har jogget i dag! :trene:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fjelltur! Eller "fjelltur". Opp en vei, i godt tempo, på ca 350 høydemeter. Og invitert et familiemedlem på tur seinere uka. Og jeg er gravid, så det gjør meg ekstra stolt at jeg faktisk practice what I preach.

AnonymBruker
Skrevet

Løp av 500kcal på mølla i dag og lærer meg basis styrkeøvelser.

Gjest grønnfi
Skrevet

Ikke helt kommet igang med dagen, men lever litt på gårsdagen.

Rask marsj 5 km for å hente bilen, den sto pent parkert der jeg hadde tyllet i meg Gin&Tonic (106 kcal pr glass) Kvelden før.

AnonymBruker
Skrevet

Gikk en firetimers tur i skogen i går sammen med mannen. Utrolig avslappende :) I dag blir det Bodypump!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...