Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Chevy
Skrevet

Hallo

Vi reiste uspesifisert,så vi visste ikke helt hvor vi havna. Havna midt i rhodos by,og har kikka i gamlebyen og vandret gatelangs. Er det vanlig med så mye dødtid? Liksom, at man bare henger rundt på hotellet eller i byen og slapper av? Jeg vet ikke hvordan sånne sydenturer funker.. Aldri reist hit før:P noen som har tips til hva vi kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, beklageligvis! Se etter parker osv å titte i :)

Skrevet

Lei bil eller ta buss et sted hvor det skjer noe =)

Skrevet

Det er jo det beste. Å bare ligge ved bassenget eller på stranda og slappe av.

Lei bil og reis rundt på øya? Ta en båttur? Ta turen til Lindos?

• Liker 1
Gjest nicola
Skrevet

Herregud så merkelig...Er dere helt hjelpesløse?

Du trenger ikke å ha vært i syden før for å finne ut når du er på en ny plass, må du ta intiativ til å finne på noe. Det er jo kjempe spennende? Vær litt kreativ. Sjekk ut hvor det skjer noe, slapp av og nyt solen og skap deres egen dag!

• Liker 2
Skrevet

Lei en bil og kjør rundt, det anbefales. MASSE å se på øya :) Har gjort det selv og det fungerte kjempe fint!

Gjest Chevy
Skrevet

Herregud så merkelig...Er dere helt hjelpesløse?

Du trenger ikke å ha vært i syden før for å finne ut når du er på en ny plass, må du ta intiativ til å finne på noe. Det er jo kjempe spennende? Vær litt kreativ. Sjekk ut hvor det skjer noe, slapp av og nyt solen og skap deres egen dag!

Jaja slapp helt av.. Vi skal nok finne utav det:) har til onsdag i neste uke så vi får finne frem kreativiteten:)

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpe mere Pepsi og betale med 20 euro sedler...

• Liker 1
Gjest Chevy
Skrevet

Kjøpe mere Pepsi og betale med 20 euro sedler...

Å herregud,du hadde ikke noe bedre og gjøre enn og lese hvilke tråder jeg hadde starta,for så og faktisk svare så idiotisk.. Greit for meg :) ja jeg tenkte jeg skulle kjøpe 20 stk pepsi imorgen og betale med 20 lapper! Woohoo morsom du er!

Skrevet

Hele vitsen med sydenferie er å ligge på stranda, bade, slappe av og spise god mat. Det er alt for varmt for opplevelser uansett. Legg deg under en parasoll med en god bok og en kald drink, det er mitt beste tips.

Gjest CrazyCatlady
Skrevet

Slappe av,bade,gå rundt og kikke og spise god mat er som regel det jeg pleier å gjøre om jeg er i syden,men om det blir for mye av dette så prøver jeg å sjekke om det er noen aktiviteter av interesse eller reise på tur til et annet sted.

Skrevet

Hør med DJ Dan om han har noen tips :) hxxp://www.youtube.com/watch?v=4iP9ilUImCM

AnonymBruker
Skrevet

Å herregud,du hadde ikke noe bedre og gjøre enn og lese hvilke tråder jeg hadde starta,for så og faktisk svare så idiotisk.. Greit for meg :) ja jeg tenkte jeg skulle kjøpe 20 stk pepsi imorgen og betale med 20 lapper! Woohoo morsom du er!

Det var faktisk ikke slik.

Jeg leste tidligere dtråden du postet om denne 20 euro seddelen, og når jeg etterpå leste denne trådsn kjente jeg igjen rhodos og brukeren din. Kunne rett og slett ikke dy meg! :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ikke noen oppskrift på hva man skal gjøre på ferie. jør det dere har lyst til. Er det første gangen du er på ferie?

• Liker 1
Gjest Chevy
Skrevet

Det finnes ikke noen oppskrift på hva man skal gjøre på ferie. jør det dere har lyst til. Er det første gangen du er på ferie?

Det er første gang jeg er på ferie ja..

Skrevet

Hvis dere leier bil så reis ned til Lindos, men vær der tidlig på dagen for det er varmt der! Dra videre ned til Perassonissi, strand helt på sydspissen av øya. Gøy å se på alle surferene og kiterne også.

I gamlebyen må du ta en tur til Minos og sitte på takterrassen med en god avkjølende drink og bare nye livet og utsikten.

Ta dere en båttur. Dere kan ta dagsturer nedover kysten eller også til Marmaris i Tyrkia (mange som tar en dagstur dit for shopping).

Det går båter fra havna.

Ellers er det jo deilig å bare ligge på stranda, lese en bok, gå og spise lunch, ligge på stranda igjen. Rusle litt rundt, shoppe litt, spise middag.... Ganske enkelt slappe av!!!

Skrevet

....reisearrangøren har sikkert utflukter dere kan være med på også... I resepsjonen er det informasjon vil jeg tro.

Skrevet

Det er masse å gjøre på Rhodos!! :)) En av de bedre stedene jeg har vært på! Dra til Lindos, Kalithea, butterfly valley... Barstreet! Dra på en sånn omvisning hvor du får sett historiske steder på Øya! Genialt!

Gjest Nanette
Skrevet

Hør med DJ Dan om han har noen tips :) hxxp://www.youtube.com/watch?v=4iP9ilUImCM

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...