Gå til innhold

Han gir så tvetydige signaler!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Forstår ingenting. Er litt oppgitt nå. Møtte en mann for vel 2 måneder siden. Han er 30 år. tror egentlig begge likte hverandre fra første stund.... han inviterte meg hvertfall hjem på middag, på turer mm. Siste måneden har vi også hatt fysisk kontakt. Det jeg ikke forstår er at han en dag vil være veldig nær meg, mens han neste dag ikke rører meg.... :cry: Det er svært sjelden han tar iniativ i det hele tatt, men tar jeg iniativ, så er han som regel med på det...... Så en dag kan vi ha MYE kos, neste gang så er det ikke engang en klem...... Han har aldri hatt et forhold før, sier han pleier å få kalde føtter, og at han er redd for å binde seg......

Men hva vil han egentlig med meg da???? han tar ofte kontakt og spør om vi skal finne på noe. Var på kafe på lørdag og kino i går. Men så er det liksom bare det, ingen kos og klem... :cry: Og når jeg er hjemme hos ham så skjer det som regel mye mer :o

Forstår ikke helt hva han vil.... han sier han vil ta seg tid, ikke forhaste seg. Han må liksom omstille seg, er jo vant til å være singel.... Helt greit det, men det går da ann å være noe midt i mellom, og ikke enten sex eller ingenting!!! :cry: Kan vel vise at han bryr seg hver gang vi treffest. Hva med en liten klem eller et blikk som sier: Jeg er interessert", også de gangene vi ikke er alene og MYE (men ikke alt) skjer.....

Hva tror dere? Er han interessert eller ikke??? Noen råd om hvordan jeg skal forholde meg???

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vær så snill og gi et svar....... trenger flere råd og synspunkt! Like før jeg sier til ham at jeg ikke orker mer.... jeg blir jo såret annenhver dag fordi jeg ikke tror han er interesert likevel....! :cry:

Han gir så lite signaler..... men han vil jo fortsette å treffe meg da...... og det er ofte han som tar iniativ til det! :D

Skrevet

Aldri hatt ett forhold før?

Som i; aldri før vært i lag med en kvinne over lengre tid enn et døgn?

Eller som i; aldri vært sammen med NOEN før?

Skrevet

Synes du skal spørre han rett ut hva han vil jeg. Bedre å vite enn å gå og lure.

Gjest Anonymous
Skrevet

Til "pulverheksa"

Vet egentlig ikke helt hva han har ment med det, men han sa at han aldri hadde hatt et "fast forhold". Og da tenkte jo jeg et seriøst forhold. Han sa at han får seint følelser for andre, og at det som regel er for sent da....

Og han er absolutt ikke typen som har "one nights stand"!

Gjest Anonymous
Skrevet

Til "septemberbrud04"

Har vel egentlig spurt ham for vel 1 uke siden. Eller ikke helt direkte kanskje men.... han sa hvertfall at han fikk sent følelser for andre, og at han syns det utviklet seg i positiv retning.....

Men han er om mulig ENDA mer tvetydig etter det!!!!

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre...... er så redd for å skremme ham vekk, men samtidig er så så lite meg og holde sånn avstand..... jeg er liksom mye mer kontaktsøkende av meg..... er så unaturlig å ikke gi en klem når jeg ser ham!

Skrevet

Huff da...vanskelig å gi råd i sånne tilfeller. Jeg hater å gå rundt å ikke vite, så jeg vet ikke om jeg hadde hatt tålmodighet til å gå rundt å være så usikker.

Du må enten ta tiden til hjelp, eller ta sjansen på å "pushe" litt for å få svar.

Lykke til!

Skrevet

Må si meg enig med septemberbrud.

Noen ganger må man bare ta mot til seg og gi dem ett puff. Forhåpentligvis i riktig retning.

Skrevet

2 måneder er ikke all verden.

Hvis det ikke er plagsomt for deg, - det er jo det, skjønner jeg - men om du takler det likevel, så la han få mer tid.

Da jeg møtte samboer, ble vi sammen fra dag en.

Eksen datet jeg nesten ett år med, før det ble noe alvorlig, selv om jeg var forelsket, vi var begge litt forsiktige av oss, og jeg ville ikke ødelegge vennskapet...

Spill litt kostbar? Date andre også, f.eks. en kamerat av deg, hvis han er så treg, som du gir inntrykk av - men hold deg til sex med kun en av dem - så slipper du å såre noen parter.

Skrevet

Han sa at han får seint følelser for andre, og at det som regel er for sent da....

Og han er absolutt ikke typen som har "one nights stand"!

Her stusset jeg fryktelig - sa han til deg at han var den som sent fikk følelser for noen og at når han fikk det var det som regel for sent?

I så fall ville mitt første spørsmål vært ; hva i alle dager mente han med det?

Følelser er vel ikke noe man får på en måte, de er vel noe man føler som vokser seg sterkere etterhvert liksom... Og dersom han av erfaring vet dette må han jo ha vært der før da - altså i et slags forhold... Noe han vel sa han ikke hadde vært?? Nei nå altså... (he he)

Om han er typen til "one night stands" eller ikke .... Vel alle er vel det under gitte forutsetninger - men de fleste lar være på en måte....

Hadde jeg vært deg ville jeg forsøkt prate - altså si det du har å si og vente.. Menn trenger litt tid til å svare, de må tenke på det du sa, det de trodde du sa og så det de ville du skulle si før de svarer - forøvrig ikke så ulikt kvinner egentlig :-)

Ikke gjør slutt på noe som kan bli bra over misforståelser - det kan jo være han ikke vet hvordan du reagerer dersom du ikke sier noe...

Og sier du ikke noe kan du jo ikke klage etterpå heller...

- ikke mye til råd å få ser jeg her, men Lykke til...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror han er interessert i deg, men som en venn!

Tror neppe han er ute etter noe mere med deg. Sex innimellom for en mann er jo bare oppkvikkende også.......Så han sørger vel for å holde deg litt varm, ved å treffe deg, men selvfølgelig er det urettferdig mot deg.

Når ble livet rettferdig da foresten?

Ikke gi lyd fra deg på en stund. Se om han tar kontakt. Og i tilfelle om han savner deg, osv.....

Jeg tror det er vennskap han er ute etter, og litt sex, til han finner en han virkelig kan bli interessert i....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...