Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2002 #1 Del Skrevet 13. mai 2002 Har solt meg naken sammen med svoger, vært litt borti, men ingen ting seksuelt. Det er bare vi to som vet det, er det å være utro? Vi er begge gift og fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 14. mai 2002 #2 Del Skrevet 14. mai 2002 Kommer vel an på hva du mener med å kommer litt borti?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 14. mai 2002 #3 Del Skrevet 14. mai 2002 Man skal huske på at det er meget vanlig at damer liker brødre.... Min yngste brors kjæreste ble sammen med min mellomste bror... de har nå barn sammen.... Og en dame jeg holdt på med for to år siden, driver med brodern nå.... Ånei, vi er ikke en episode fra Jerry Springer... jeg bare konstanterer at mange damer liker brødre..... Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 14. mai 2002 #4 Del Skrevet 14. mai 2002 *ler* "Vært litt borti"? Jeg antar du er den eneste som vet hva svaret er. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå