hallingbrud Skrevet 17. november 2003 #1 Skrevet 17. november 2003 Hvordan lager man monogram? Det er svært få stilige fonter i word.... Lager man monogram med forbokstavene eller etternavnene? Foreldrene mine har glass med monogram, og der er monogrammet laget med etternavnene, men er det fornavnene som er mest vanlig?
Gjest Tex Skrevet 17. november 2003 #2 Skrevet 17. november 2003 Vi har laget monogram med forbokstavene i fornavnene våre.
Augustbrud02 Skrevet 17. november 2003 #3 Skrevet 17. november 2003 Monogram kan man lage i Photoshop. Da får man stilfulle effekter også. Personlig synes jeg monogram er finest med forbokstaver, men det er smak og behag. Nye fonter kan man laste ned fra Internett.
hallingbrud Skrevet 17. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2003 Jeg tror ikke datamaskinene til universitetet har photoshop... Det finnes ingenting på internett,da?
Augustbrud02 Skrevet 17. november 2003 #5 Skrevet 17. november 2003 Vet ikke om det er til hjelp, men her finner du iallfall noen ferdige monogrammer: http://www.bazazz.com/monogram/
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #6 Skrevet 17. november 2003 Er Photoshop et dataprogram eller`? Hvor brukes monogramet? I sanghefte? andre plasser og? Lite kjennskap til dette jeg
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #7 Skrevet 17. november 2003 Her er det ihvertfall en del fonter å velge mellom.
Augustbrud02 Skrevet 17. november 2003 #8 Skrevet 17. november 2003 Er Photoshop et dataprogram eller`? Hvor brukes monogramet? I sanghefte? andre plasser og? Lite kjennskap til dette jeg Photoshop er et dataprogram ja, som omhandler bilder og biledredigering. Helt suverent, og mye brukt i web-kretser. Monogram kan brukes på alt trykt materialt, alt fra invitasjoner til sanger, bordkort o.l.
hallingbrud Skrevet 18. november 2003 Forfatter #9 Skrevet 18. november 2003 Det blir ikke monogram på meg allikevel. Kjæresten mente det var tåpelig, og mente det var forbeholdt adelige og liknende. Det var ikke noe som er så viktig for meg at jeg vil starte en krangel om det. Derfor blir det sånn. Jeg får heller skaffe det senere hvis jeg ønsker inngraverte glass eller noe sånt.
Cawarra Skrevet 18. november 2003 #10 Skrevet 18. november 2003 Det blir ikke monogram på meg allikevel. Kjæresten mente det var tåpelig' date=' og mente det var forbeholdt adelige og liknende. Det var ikke noe som er så viktig for meg at jeg vil starte en krangel om det. Derfor blir det sånn. Jeg får heller skaffe det senere hvis jeg ønsker inngraverte glass eller noe sånt.[/quote'] Min sambo sier akkurat det samme! (Nå skal ikke jeg gifte meg ennå da.)
kimmi Skrevet 18. november 2003 #11 Skrevet 18. november 2003 jeg har kjempelyst på monogram! syntes det er råstilig, jeg. vet vel ikke helt om mannen min syntes det?!? tror jeg skal lufte tanken.... så på den linken til noen ferdig lagde monogrammer ovenfor, men fant dessverre ikke vår. (forbokstav i fornavn)... da hadde det jo vært veldig lettvint! noen som vet noen andre plasser på nettet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå