Gå til innhold

Monogram

hallingbrud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan lager man monogram? Det er svært få stilige fonter i word....

Lager man monogram med forbokstavene eller etternavnene? Foreldrene mine har glass med monogram, og der er monogrammet laget med etternavnene, men er det fornavnene som er mest vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har laget monogram med forbokstavene i fornavnene våre.

Skrevet

Monogram kan man lage i Photoshop. Da får man stilfulle effekter også.

Personlig synes jeg monogram er finest med forbokstaver, men det er smak og behag.

Nye fonter kan man laste ned fra Internett.

Skrevet

Jeg tror ikke datamaskinene til universitetet har photoshop... Det finnes ingenting på internett,da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Er Photoshop et dataprogram eller`?

Hvor brukes monogramet? I sanghefte? andre plasser og?

Lite kjennskap til dette jeg

Skrevet
Er Photoshop et dataprogram eller`?

Hvor brukes monogramet? I sanghefte? andre plasser og?

Lite kjennskap til dette jeg

Photoshop er et dataprogram ja, som omhandler bilder og biledredigering. Helt suverent, og mye brukt i web-kretser.

Monogram kan brukes på alt trykt materialt, alt fra invitasjoner til sanger, bordkort o.l.

Skrevet

Det blir ikke monogram på meg allikevel. Kjæresten mente det var tåpelig, og mente det var forbeholdt adelige og liknende. Det var ikke noe som er så viktig for meg at jeg vil starte en krangel om det. Derfor blir det sånn. Jeg får heller skaffe det senere hvis jeg ønsker inngraverte glass eller noe sånt.

Skrevet
Det blir ikke monogram på meg allikevel. Kjæresten mente det var tåpelig' date=' og mente det var forbeholdt adelige og liknende. Det var ikke noe som er så viktig for meg at jeg vil starte en krangel om det. Derfor blir det sånn. Jeg får heller skaffe det senere hvis jeg ønsker inngraverte glass eller noe sånt.[/quote']

Min sambo sier akkurat det samme! :ler:

(Nå skal ikke jeg gifte meg ennå da.)

Skrevet

jeg har kjempelyst på monogram! syntes det er råstilig, jeg. vet vel ikke helt om mannen min syntes det?!? tror jeg skal lufte tanken.... så på den linken til noen ferdig lagde monogrammer ovenfor, men fant dessverre ikke vår. (forbokstav i fornavn)... da hadde det jo vært veldig lettvint! noen som vet noen andre plasser på nettet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...