TuridS Skrevet 1. juli 2011 #1 Skrevet 1. juli 2011 jeg prøvde logge inn på en konto jeg har, men passord feilet fler ganger selvom jeg har riktig passord og til slutt stod det at den var deakivert. Så prøvde jeg logge inn på en annen konto men nå stod det "Brukerkontoen er utilgjengelig Brukerkontoen din er midlertidig utilgjengelig på grunn av vedlikehold. Den bør være tilgjengelig igjen innen et par timer. Vi beklager." Fler som sliter?
TuridS Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2011 F*en, da er det mine kontoer da eller? Hmpf..
Personlig12 Skrevet 1. juli 2011 #4 Skrevet 1. juli 2011 Jeg måtte nett logge inn 5 ganger før jeg kom inn. Så det er nok noe i gjerdet ja Blir plutselig kasta ut og må skrive passordet på nytt også.
Marionette Skrevet 1. juli 2011 #5 Skrevet 1. juli 2011 Min er fin, men skulle besøke noen andres profil da jeg fikk beskjed om at det var midlertidig nede eller noe..
TuridS Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2011 Ja de har deaktivert min andre konto, eller det står at konto er deaktivert. Jeg måtte logge inn 5 ganger eller noe slikt så bel den deaktivert. Noe håp for å få den åpen igjen tro? Gnaske kjipt å miste sin konto slik :S Mister jo alt inne på den..
pita27 Skrevet 1. juli 2011 #8 Skrevet 1. juli 2011 Kan logge på, men siden oppdateres ikke, og bare noen få nyhetsoppdateringer står der.
Gjest NozMonster Skrevet 1. juli 2011 #9 Skrevet 1. juli 2011 jeg har også trøbbel ts... jeg kommer meg ikke en gang til startsiden der man skal logge seg inn en gang..
Gjest CupcakeLotte Skrevet 1. juli 2011 #10 Skrevet 1. juli 2011 Får logga inn, men det vises bare 2-3 ting på veggen, og får ikke chatta eller lagt ut noe selv "/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå