loveyou Skrevet 1. juli 2011 #1 Skrevet 1. juli 2011 Hei! Farget håret mitt svart for en stund siden (har foresten ikke hatt min natulirge farge på 5-6år) men NÅ, vil jeg virkelig ha tilbake den naturlige hårfargen min. Etterveksten er kanskje 3cm lang, og det ser ikke så veldig fint ut, og når lurer jeg på hvordan jeg skal få farget det til min natulige hårfarge. Jeg har ganske langt, tykt hår, og vet at det vil koste MASSE, og gjøre det hos frisøren, men jeg vil ikke faile å få platinablond hår eller, vil ha lysebrunt.
Gjest Fable Skrevet 3. juli 2011 #2 Skrevet 3. juli 2011 Ikke svaret du vil ha, men, frisør. Med mindre du har god tid og ikke har noe imot å gå med merkelig farga hår en stund. Har gått fra rødt og svart til blondt på egenhånd, men det tar tid, og det sliter noe helt for jævlig på håret. Så om du vil beholde lengden på håret og få det gjort fortere, da er det frisør som gjelder.
Plommetreet Skrevet 3. juli 2011 #3 Skrevet 3. juli 2011 Jeg farget ved uhell håret svar for noen år siden. Jeg har blondt hår egentlig og fiksa det med å farge etterveksten rød med mini colerering. Sånn som ikke er så permanent. Det ser mye finere ut med sort, og vaskes sakte ut slik at man får sin egentlige farge etterhvert. Kan ta litt tid, men sånn er det når man har farget håret sort. Good luck!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå