girl95 Skrevet 1. juli 2011 #1 Skrevet 1. juli 2011 Heei. Tenkte jeg skulle kjøpe litt sminke på nett, har aldri handlet på nett før sa har lite erfaring. JEg lurte på om dere kunne komme med forskjellige sider der man kan få kjøpt sminke til en rimelig pris og som er trygg. Hva er aldersgrensen for å handle der? Kommer det frem? Husker jeg kjøpte sminke på ebay for en måned siden, men det har enda ikke kommet. tror jeg ble svindla, derfor tørr jeg ikke å handle der igjen.
Gjest nicola Skrevet 1. juli 2011 #2 Skrevet 1. juli 2011 strawberrynet.com, feelunicue.com Husk å ikke handle over 200 pr pakke, da kommer tollavgift.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #3 Skrevet 1. juli 2011 Jeg handler nå rubbel og rake av sminke på e.l.f. Sinnsykt billig og jeg tørr påstå at det ikke er noe dårligere enn de dyrere merkene.
Gjest nicola Skrevet 1. juli 2011 #4 Skrevet 1. juli 2011 Vel. alt kan du ikke handle på e.l.f. Er ikke kvalitet i det meste der. Merker du liker får du hvertfall ikke der. Der er det kun e.l.f's billige produkter... Jeg har kjøpt noen ting derfra og var ikke fornøyd med en eneste ting. Du merker fort at det er "nille" kvalitet...
-littleme- Skrevet 1. juli 2011 #5 Skrevet 1. juli 2011 www.lookfantastic.com www.feelunique.com www.strawberrynet.com Disse tre nettbutikkene er trygge og enkle å handle fra, men LookFantastic betaler ikke tilbake toll.
Icicle Skrevet 1. juli 2011 #6 Skrevet 1. juli 2011 lookfantastic.com everydayminerals.com shopping4net.no Det er en stund siden jeg bestilte på Everyday Minerals, men da bestilte jeg små gratisprøver som har vært drøye i bruk og av god kvalitet. Bare husk å bestille for under 200 hvis du vil unngå avgifter. På Shopping4net deler de opp leveransen hvis du bestiller for over 200. Jeg har bestilt sminke, linser og hårprodukter derfra og er godt fornøyd.
lucet Skrevet 2. juli 2011 #7 Skrevet 2. juli 2011 selv bruker jeg mye forskjellig sminke. ID, MAC, SMH, MUS, Too faced osv.. Men et par av favorittene mine er likevell fra ELF, så det er absolutt noe av det som funker kjempefint! eyeslipsface.com kan du sjekke ut! Det er veldig billig, til helt ok kvalitet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå