Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2011 #1 Skrevet 1. juli 2011 Er det sexy når jenter med langt og mørkebrunt hår, olivenfarget hud og mørkebrune øyne bleker håret sitt lyseblondt/platinablondt (slik som Linni Meister)?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #2 Skrevet 1. juli 2011 Det kan det så absolutt være! For meg er det mer bjenta som en helhet som avgjør om hun er sexy eller ikke, ikke kun hårfargen.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2011 #3 Skrevet 1. juli 2011 Nei. Noen få lyse stiper kan være fint, men den helbleika looken er rimelig usexy. Det ser rett og slett litt møkkete og "feil" ut. Men hvis man har man lys hud og lyse øyne, så kan det kanskje gå. 3
2046 Skrevet 1. juli 2011 #4 Skrevet 1. juli 2011 Generelt er jeg ikke spesielt glad i platinablondt. Det ser som oftest best ut når man farger håret noen toner lysere eller mørkere enn det man opprinnelig har/hadde, ihvertfall hvis målet er at det skal se noenlunde naturlig ut. 1
Gjest HunterLady Skrevet 1. juli 2011 #5 Skrevet 1. juli 2011 Jeg synes så absolutt at noen kan være sexy med det. Men det blir raskt sexy på en litt trashy måte. 2
Glukk Skrevet 1. juli 2011 #7 Skrevet 1. juli 2011 Kommer helt an på jenta.. det kan være sexy, selv om det ofte ikke er det.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2011 #8 Skrevet 1. juli 2011 Heliumsblondiner vet å tilfredstille menn seksuelt.
Gjest Katten. Skrevet 1. juli 2011 #9 Skrevet 1. juli 2011 Litt slutty-sexy, og jeg liker skitne piker.
Gjest NozMonster Skrevet 1. juli 2011 #10 Skrevet 1. juli 2011 synes det er veldig sexy sjæl jeg! det kan se så....dirty ut!
LetoAtreides Skrevet 1. juli 2011 #11 Skrevet 1. juli 2011 Gitt nok tid kunne jeg nok falt for en slik, men det avslører litt for mye personlighet som jeg ikke umiddelbar dras til..
Tullamore Dew Skrevet 1. juli 2011 #12 Skrevet 1. juli 2011 Det kan være pent, men da skal hårfargen være helt i orden også. En nyanse for lyst eller for mørkt kan ødelegge hele synet av det. Nabojenta mi har misfarga gulaktig hår som hun selv beskriver som blondt/platina. Der går det fra trashy-sexy til trashy-harry-fugly.
Gjest treningsverk Skrevet 2. juli 2011 #13 Skrevet 2. juli 2011 Nei. Like lite sexy som svartfarget hår og øyebryn på blondiner. Sorry. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #14 Skrevet 2. juli 2011 Det er sexy med jenter som har forskjellig hårfarge på hodet og på musa
Sumaya Skrevet 2. juli 2011 #15 Skrevet 2. juli 2011 Ikke mange mørke jenter som kler platinablondt hår. Synes også at langt ihjelbleiket hår ser både sjuskete og harry ut. Nei, er sikker på at Linni Meister hadde sett 100 ganger bedre ut med sin opprinnelige hårfarge. Selv om jeg ikke helt klarer å se det for meg... 2
Gjest HunterLady Skrevet 2. juli 2011 #17 Skrevet 2. juli 2011 Ikke mange mørke jenter som kler platinablondt hår. Synes også at langt ihjelbleiket hår ser både sjuskete og harry ut. Nei, er sikker på at Linni Meister hadde sett 100 ganger bedre ut med sin opprinnelige hårfarge. Selv om jeg ikke helt klarer å se det for meg... Linni med brunt hår: http://linni.blogg.no/1296852192_mamma_mia.html
Testosteron Skrevet 3. juli 2011 #18 Skrevet 3. juli 2011 Er det sexy når jenter med langt og mørkebrunt hår, olivenfarget hud og mørkebrune øyne bleker håret sitt lyseblondt/platinablondt (slik som Linni Meister)? Jeg syns platinablondt hår er harry. Det er så åpenbart fake at det blir stygt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå