Arketypen Skrevet 18. november 2003 Forfatter #21 Skrevet 18. november 2003 Hmmm... Commando i dag også... samme buksa.... Hva er jeg heldig med da?....
Jen Skrevet 18. november 2003 #22 Skrevet 18. november 2003 Hmmm... Commando i dag også... samme buksa.... Hva er jeg heldig med da?.... At du får titte? Litt interessant er det vel? Hvis ikke vet du i hvertfall hva du kan gi henne i julegave.
Arketypen Skrevet 18. november 2003 Forfatter #24 Skrevet 18. november 2003 Prøver liksom å ikke titte så mye jeg da.... Og nå er ikke det å SE det som er så veldig spennende synes jeg... 8) Julegave? Noe hun ikke bruker?.... Nei, da får jeg heller gi henne noe hun har bruk for tenker jeg....
Tilde Skrevet 18. november 2003 #26 Skrevet 18. november 2003 Og nå er ikke det å SE det som er så veldig spennende synes jeg... 8) Julegave? Noe hun ikke bruker?.... Nei, da får jeg heller gi henne noe hun har bruk for tenker jeg.... Og der var du litt gris.. Ikke prøv å spill uskyldig nå...
chimp Skrevet 18. november 2003 #27 Skrevet 18. november 2003 Ingen gris nei, men definitivt en mann m alle sunne sanser i behold, og som reagerer 100% normalt, vil jeg si! Ingenting grisete over det! Hva er så galt m griser forresten??? Syns de er litt søte jeg........dyregriser altså!! kanskje du er en aldri så liten kosegris når det kommer til stykket......
Tilde Skrevet 18. november 2003 #28 Skrevet 18. november 2003 Psst! Chimp:tror jeg også.....men: hyyysjjj...
Arketypen Skrevet 18. november 2003 Forfatter #29 Skrevet 18. november 2003 Men dere har jo rett da...
murmeldyret Skrevet 20. november 2003 #30 Skrevet 20. november 2003 Gris nei! Ikke din feil vel at hun kler seg sånn Så det er altså det det kalles når jeg går uten... :blunke: Lært noe nytt i dag også
Gjest GreenSky Skrevet 20. november 2003 #31 Skrevet 20. november 2003 Hmmm... Commando i dag også... samme buksa.... Hva er jeg heldig med da?.... Foresten, åssen ser du det hvis hun går med bukse, da? Trodde du mente at hun gikk i mini-skjørt el. noe sånt, jeg. KAN jo tenkes at hun bare går med en truse med veldig lav truse-kant!!!
Arketypen Skrevet 20. november 2003 Forfatter #32 Skrevet 20. november 2003 Det blir så stor glipe mellom bukse og hud når hun bøyer seg framover at jeg kan se at hun ikke har på noe ja... hehe.. Og jeg ser ikke etter.. men øynene trekkes jo ned når man ser sprekker når man går forbi liksom.... Om hun hadde hatt på seg skjørt hadde jeg vel satt noe i halsen ja...
Joplaya Skrevet 20. november 2003 #33 Skrevet 20. november 2003 Hæ? Viser hun "rørleggersprekken"? :o
chimp Skrevet 20. november 2003 #34 Skrevet 20. november 2003 Hehe...Det er faktisk mer vanlig enn du tror. Når man ikke vil ha den konturen etter trusekanten synlig i baken under ettersittende buker og samtidig hater G-streng, gjør man det på den måten.....
Gjest GreenSky Skrevet 20. november 2003 #35 Skrevet 20. november 2003 Det blir så stor glipe mellom bukse og hud når hun bøyer seg framover at jeg kan se at hun ikke har på noe ja... hehe.. Og jeg ser ikke etter.. men øynene trekkes jo ned når man ser sprekker når man går forbi liksom.... Om hun hadde hatt på seg skjørt hadde jeg vel satt noe i halsen ja... Jo, men hør nå her. Jeg har også en slik bukse med veldig lavt liv. Og jeg har også en truse med kort truse-kant. Og en dag jeg hadde på meg begge de to, oppdaget jeg til min forskrekkelse at det så ut som om jeg gikk uten truse! Men jeg gjordet altså ikke det.
Joplaya Skrevet 20. november 2003 #36 Skrevet 20. november 2003 når man går forbi liksom.... Er vel her søte Nasse Nøff kommer inn i bildet tenker jeg
Gjest care Skrevet 20. november 2003 #37 Skrevet 20. november 2003 :o næ, går ikke ann. :o Jeg tror arkisen hallisunerer....han ser det han vil se
Arketypen Skrevet 20. november 2003 Forfatter #38 Skrevet 20. november 2003 jeg er realist jeg care, og har erfaring og intelligens så dt holder jeg.. iallafall til å trekke slutninger av denne art... nasse nøff Joplaya? HÆ?.... Man har da ikke trusekanten nedpå låra heller da, og jeg kunne se ned til midt på rumpa.. iallefall.... nedi der .. liksom... Men i går gliste og blunket jeg til henne når hun igjen vviste hva hun ikke hadde.. event har... , og siden har hun stort sett gått rundt og rødmet og trukket i buksa.... hehehe...
Gjest GreenSky Skrevet 20. november 2003 #39 Skrevet 20. november 2003 Kremt. Hva må til for å overbevise deg, da? Skal jeg vise deg det, i stedet kanskje!?
Arketypen Skrevet 20. november 2003 Forfatter #40 Skrevet 20. november 2003 Men du vet jo ikke hvordan jeg kan vite da.... Da må du komme hit for å se selv da... 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå