Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei!

Til min bursdag i høst 2010 fikk jeg en splitter ny Samsung Galaxy S.

Dessverre mister den signalet sitt altfor ofte. Samtalene skurrer, og av og til blir hele samtalen brutt.

Kan dette løses på noe måte?

Jeg har et OneCall abbonement, men jeg tror ikke det har noe med saken å gjøre. Jeg leser om flere andre her på nettet som har vært borti samme problemet, men jeg finner ingen med løsning på saken...

Kan jeg returnere telefonen til kjøpestedet og be om en ny?

Kan problemet repareres? Har jeg krav på noe?

Hilsen Anjah

Videoannonse
Annonse
Gjest Badabing
Skrevet

Synes du skal gå dit den er kjøpt. Dette høres jo ut som en antenneskade eller noe, så man skulle tro de kunne fikse det. Du har vel ett års garanti, tror jeg.

Skrevet

Jeg er så lei!

Til min bursdag i høst 2010 fikk jeg en splitter ny Samsung Galaxy S.

Dessverre mister den signalet sitt altfor ofte. Samtalene skurrer, og av og til blir hele samtalen brutt.

Kan dette løses på noe måte?

Jeg har et OneCall abbonement, men jeg tror ikke det har noe med saken å gjøre. Jeg leser om flere andre her på nettet som har vært borti samme problemet, men jeg finner ingen med løsning på saken...

Kan jeg returnere telefonen til kjøpestedet og be om en ny?

Kan problemet repareres? Har jeg krav på noe?

Hilsen Anjah

Bør være en soleklar garantisak dersom det er telefonen og ikke nettet (onecall er jo Telenor sitt nett, og det har jo kranglet litt i det siste...). Gå dit du kjøpte den og hør hva de mener om saken

Skrevet

Dersom det er i Oslo er det network norway sitt nett, og det vet jeg at er godt nok. Så jeg er enig i at det er en reklamasjonssak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...