Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette har skjedd flere gang nå, og jeg begynner virkelig å lure på om kjæresten har tilgang på meldinger jeg får på telefon og pc.

Igår gikk jeg å la meg litt tidligere enn han, og fikk etterhvert noen meldinger på telefon fra en barndomskompis. Han skrev etterhvert noe sånt som at jeg er fin på alle måter han kan komme på. Så jeg svarte med takk, det er jo fint å si, er ikke så ofte jeg hører sånt.

(kjæresten har liksom hatt en god tendens å klage på alt jeg gjør, så blitt litt deppa av det hele, og dette vet kompisen min.)

Etter en timers tid da jeg hadde sovnet med telefon under puta, så kommer kjæresten min og legger seg. Plutselig sier han; !du vet jeg syns du er fin på alle måter, og er ikke meningen å klage til tider, men er fordi jeg blir sjalu osv.."

Dette har skjedd flere gang, men med andre situasjoner. Enten vært noe jeg har snakket om på PC med venner, eller telefon som igår.. Og nå begynner jeg VIRKELIG å lure på om han sniker, og hvordan i så fall. Jeg har passord på både telefon og pc, og er veldig nøye med å lukke alt før jeg selv legger det fra meg.

Er ikke det at alt jeg snakker om er så veldig hemmelig at han ikke kan få se det, men blir liksom totalt brudd på privatliv om jeg ikke kan ha mine samtaler med venninner, familie eller kompiser som han nødvendigvis ikke trenger vite om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes merkelig. Han har ikke tvillingkort(sim) til telefonen din?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som jeg vet er det bare jeg som har full tilgang til telefon min og pc.

Vet det er (virus)program på pc, der man rett og slett han få tilsendt alt en skriver til sin egen pc. Men så langt jeg har forstått, så er det ikke noe lignende for telefon. Og nei vi har ikke noe tvilling sim kort, så vidt jeg vet.. :S

AnonymBruker
Skrevet

Hm, du burde fått det helt bekreftet, kanskje du skal få noen til å sende deg en melding med bestemt provoserende innhold som du vet han hadde reagert på, og se hva som skjer?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Man faktisk kjøpe ulovlige ting som overvåker meldinger du får på tlf i hvertfall...og man kan sette på et program på pcen som filmer alt man gjør uansett..

Men hvordan du finner ut det,veit jeg ikke, jeg så bare en dokumentar om det på tv :/

Gjest bazibaz
Skrevet

Det er faktisk ikke så vanskelig å få full kontroll over noens telefon heller. Det er bare ikke like kjent.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hmm.. Ja dette var jo ikke bra da.

Gjor en total restart på maskin min for et halv år siden, da jeg begynte mistenke han for å ha gjort noe stash med den.

Og siden har jeg også tenk tanken å få meg nytt nr, som han ikke vet om bare fordi jeg føler det er så ekkelt hver gang han begynner nevne ting han IKKE skulle ha visst..

Og når det blir diskusjoner, så blir det enda mer sånn!

Vet han er over the top sjalu, og er vel derfor det også har blitt sånn her.

Skrevet

Jaha.. Og hvorfor er du sammen med denne fyren?

• Liker 12
Gjest navnelapp
Skrevet

Ja, eg veit eg er ein klisjé, men dropp han. Slike sjalu, kontrollerande menn er heilt umogelege å forholde seg til, dei gir seg ikkje heller, det er det verste. Eller, det verste kan vere at han er utru sjølv, og så tenker han at på seg sjølv kjenner ein andre, og så mistenker han deg for det same.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det for telefon du har?

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, slike menn er ofte utro selv. Jeg har også opplevd noe av det samme selv, også med en gammel ex jeg vet ikke var utro, men man kan vel nærmest kalle han med lettere psykopatisk trekk. 10 år etter bruddet (vi har barn sammen) så opplever jeg fremdeles at han plutselig kan komme med ting som jeg har skrevet i mailer osv. Og han innrømmet at han hadde vært og lest min mail (han slettet til og med min utboks)og hadde mitt passord da vi sammen (om han hadde lagt inn noe kan også være)!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, slike menn er ofte utro selv. Jeg har også opplevd noe av det samme selv, også med en gammel ex jeg vet ikke var utro, men man kan vel nærmest kalle han med lettere psykopatisk trekk. 10 år etter bruddet (vi har barn sammen) så opplever jeg fremdeles at han plutselig kan komme med ting som jeg har skrevet i mailer osv. Og han innrømmet at han hadde vært og lest min mail (han slettet til og med min utboks)og hadde mitt passord da vi sammen (om han hadde lagt inn noe kan også være)!

Har litt vanskelig for å tro han er utro,for han er så jævlig sterkt imot det.

Ser vi en film sammen der noen er utro på et eller annet slags vis, så blir han nesten sur. Og på meg utav alt! Huff..

Men nei han har ikke hatt noen av mine passord eller lignende, og jeg sletter meldinger jeg får bestandig. Derfor jeg syns det hele er så veldig merkelig..

AnonymBruker
Skrevet

Ja, eg veit eg er ein klisjé, men dropp han. Slike sjalu, kontrollerande menn er heilt umogelege å forholde seg til, dei gir seg ikkje heller, det er det verste. Eller, det verste kan vere at han er utru sjølv, og så tenker han at på seg sjølv kjenner ein andre, og så mistenker han deg for det same.

..nå vet jo ikke TS med sikkerhet at hun blir overvåket da!? Litt dumt å dumpe en fyr man er glad i før man vet noe mer sikkert..

• Liker 1
Skrevet

Nå sier jeg bare hva jeg mener nå, men jeg hadde ikke klart å være sammen med noen som var slik. Jeg var tidligere sammen med noen som ikke var halvparten så gal som din, og jeg klarte ikke mer til slutt...

• Liker 2
Gjest navnelapp
Skrevet

..nå vet jo ikke TS med sikkerhet at hun blir overvåket da!? Litt dumt å dumpe en fyr man er glad i før man vet noe mer sikkert..

Nei, men ho seier han er "over the top sjalu", for meg er det ein no-brainer, då går ein.

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Ser vi en film sammen der noen er utro på et eller annet slags vis, så blir han nesten sur. Og på meg utav alt! Huff..

Men nei han har ikke hatt noen av mine passord eller lignende, og jeg sletter meldinger jeg får bestandig. Derfor jeg syns det hele er så veldig merkelig..

Det er vel de som er sterkest imot utroskap som er det da! På seg selv kjenner man andre...Ihvertfall var den mannen jeg kjente og som var mest imot utroskap (nærmest sykelig sjalu) av alle jeg menn jeg har kjent, den som var (mest)utro selv!

Man kan vel legge inn spionprogrammer og slikt selv om man ikke har passord. Denne sjalu mannen hadde faktisk også lest alle min mail i min mailbox(!). Dette oppdaget jeg en gang jeg var hos han og jeg skulle gå inn på min mail på hans pc...da var passordet der allerede. Husker ikke at jeg har vært inne på hans pc engang, og ihvertfall ikke at jeg har lest mine mail på hans pc. Men jeg hadde kanskje det..men han burde ha slettet passordet da.

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Det er vel de som er sterkest imot utroskap som er det da! På seg selv kjenner man andre...Ihvertfall var den mannen jeg kjente og som var mest imot utroskap (nærmest sykelig sjalu) av alle jeg menn jeg har kjent, den som var (mest)utro selv!

Og er de ikke utro så har de dårlig moral! Denne mannen stakk med ei anna dame rett foran mine øyne til slutt (etter at jeg hadde spandert på han).

Man kan vel legge inn spionprogrammer og slikt selv om man ikke har passord. Denne sjalu mannen hadde faktisk også lest alle min mail i min mailbox(!). Dette oppdaget jeg en gang jeg var hos han og jeg skulle gå inn på min mail på hans pc...da var passordet der allerede. Husker ikke at jeg har vært inne på hans pc engang, og ihvertfall ikke at jeg har lest mine mail på hans pc. Men jeg hadde kanskje det..men han burde ha slettet passordet da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er faktisk min erfaring også, selv om jeg aldri skulle trodd det. Var sammen med en som ble sint og gikk ut av stua hver gang han så utroskap på tv. Han så ikke på andre damer i blader en gang, var kun meg for ham.

Sjokket var faktisk litt stort når det kom frem for en dag at han og eksn hadde truffet hverandre noen ganger, hun hadde tatt på ham og kysset ham. I følge ham var det ikke utroskap, for han ville det jo ikke, var hun som gjorde det. Etterhvert kom det frem at han ofte hadde vært hjemme hos henne også. For å gjøre hva, se film eller spille spill kanskje?

Heretter styrer jeg unna de som ikke har et sunt forhold til ting, samme hva det er.

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns du bør spørre han før du eventuelt dumper han. Det er ikke kjekt å føle at man blir overvåket, men det er jo ikke sikkert han gjør det. Dumt å gjøre noe drastisk før man vet fakta.

Gjest Gjest
Skrevet

Heretter styrer jeg unna de som ikke har et sunt forhold til ting, samme hva det er.

Et godt poeng!

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...