Gå til innhold

Ansiktstråd!

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Wow, så flott du er! :)

Ååå, tusen takk, det var pent sagt! :)

Gamlemor, du liksom. Hvor gammel er du? 35? Synes du er naturlig vakker, i alle fall. Du ser litt sånn "sporty og pen skijente" ut :)

Takk for komplimentet :) Jeg er 44 år. Sporty skijente :skratte: Jo, takk - I wish, jeg hater å gå på ski, og kan knapt skryte av å være sporty. Men kjekt å se ut som man er det da ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest anonym2233
Skrevet

Her er gamlemor :gjeiper: Litt mørkt bilde, men en ser da at det er meg likevel.

Pen du var! :) Gamlemor du liksom :Hehe:

Skrevet (endret)

Her er gamlemor :gjeiper: Litt mørkt bilde, men en ser da at det er meg likevel.

Jeg har alltid vært nysgjerrig på hvordan du ser ut :fnise: Enig i det som ble sagt, "sporty" og pent utseende :jepp:

Jeg har vært på juleverksted :D artig!

Endret av HedvigR
  • Liker 2
Skrevet

Oioioi, Purple Haze! Du så jo dødelig koselig ut :jepp: 44 år, du liksom! Hadde gjettet 35, jeg og :tommelopp:

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Pen du var! :) Gamlemor du liksom :Hehe:

Tusen takk :) her inne er jeg gamlemor, vettu;)

Jeg har alltid vært nysgjerrig på hvordan du ser ut :fnise: Enig i det som ble sagt, "sporty" og pent utseende :jepp:

Tusen takk :). Du er jo kjempesøt da!

Oioioi, Purple Haze! Du så jo dødelig koselig ut :jepp: 44 år, du liksom! Hadde gjettet 35, jeg og :tommelopp:

Etter som flere sier 35, så går jeg for den her etter :ler:. Koselig er jeg, vettu;)

• Liker 2
Gjest anonym2233
Skrevet

Etter som flere sier 35, så går jeg for den her etter :ler:. Koselig er jeg, vettu;)

Din snik :fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

:ler:

Den kan jo fort slå feil ut da, for plutselig kan folk tenke at hun så jammen gammal ut til å være 35 :daane:

:fnise:

Skrevet (endret)
:herremann: Endret av Mr.Omg
Skrevet

Åh, du er så peeeeen :)

• Liker 1
Skrevet

Det var en link til bilde av meg i mitt forrige innlegg, men det skjønte dere visst ikke.

Da prøver vi igjen :herremann:

• Liker 3
Skrevet

Jeg må si at jeg syntes alle her ser bedre ut en det jeg egentlig hadde forventet. Spesielt dere gutta som henger her på KG :omg:

• Liker 1
Skrevet

Det var en link til bilde av meg i mitt forrige innlegg, men det skjønte dere visst ikke.

Da prøver vi igjen :herremann:

:skratte:

• Liker 1
Skrevet

Wow, du var flott Purple Haze!! :jepp: Slenger meg på de andre, du kunne godt ha vært 35.

Skrevet

Vakker :)

Skrevet

Tænngard..

• Liker 2
Skrevet

titter du innom for å vise ansiktet ditt? :popcorn:

Tja

Hvis Jeg fikk det til så.

Føler meg kjempetøff akkurat nå, siden jeg egentlig trives med å skjule meg bak en "NoFace"-Avatar :gjeiper:

• Liker 3
Skrevet

Tænngard..

Jupp, jeg bruker dem til å tygge med ;) Du har ikke en sånn selv altså?

Tja

Hvis Jeg fikk det til så.

Føler meg kjempetøff akkurat nå, siden jeg egentlig trives med å skjule meg bak en "NoFace"-Avatar :gjeiper:

Haha, kjempesøt!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...