Gjest Maneater? Skrevet 6. desember 2011 #1941 Del Skrevet 6. desember 2011 Bryn.. Sjokk at det kom fra en anonym. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 6. desember 2011 #1942 Del Skrevet 6. desember 2011 Bryn.. Hva er galt med dem ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 6. desember 2011 #1943 Del Skrevet 6. desember 2011 Liten snev av meg Syxy eyes, sexy eyes. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheBasics Skrevet 6. desember 2011 #1944 Del Skrevet 6. desember 2011 Liten snev av meg Du ligner på ei som bodde på samme internat som meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #1945 Del Skrevet 6. desember 2011 Hva er galt med dem ? Det var ikke jeg som skrev det, men kanskje h*n ikke likte at de er veldig påtegna og helt firkanta i endene nærmest nesen. Men jeg syns alle burde få ha bryna de liker selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2011 #1946 Del Skrevet 6. desember 2011 Hva er galt med dem ? Har ikke sansen for SÅ unaturlige bryn.. Men øynene dine var vakre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 6. desember 2011 #1947 Del Skrevet 6. desember 2011 Sjokk at det kom fra en anonym. Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 7. desember 2011 #1948 Del Skrevet 7. desember 2011 Har ikke sansen for SÅ unaturlige bryn.. Men øynene dine var vakre! Slenger meg på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanted Skrevet 7. desember 2011 #1949 Del Skrevet 7. desember 2011 De var svært påtegna. Så nesten ut som de var tatovert (kanskje de er det?). Men vakre øyne ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 7. desember 2011 #1950 Del Skrevet 7. desember 2011 De var svært påtegna. Så nesten ut som de var tatovert (kanskje de er det?). Men vakre øyne ja. Jeg greier ikke helt å få forstå den dærre "nå barberer jeg av meg øyenbryna og tegner på noen nye!"-greia... Søstra mi driver også sånn, og har til og med tatovert nye bryn i panna. Kvinnfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 7. desember 2011 #1951 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg greier ikke helt å få forstå den dærre "nå barberer jeg av meg øyenbryna og tegner på noen nye!"-greia... Søstra mi driver også sånn, og har til og med tatovert nye bryn i panna. Kvinnfolk Hehe, tante har også gjort det, en tynn svart strek! Var veldig uvant i starten, men man venner seg til det. Selv om jeg aldri ville funnet på å gjort det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanted Skrevet 7. desember 2011 #1952 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg greier ikke helt å få forstå den dærre "nå barberer jeg av meg øyenbryna og tegner på noen nye!"-greia... Søstra mi driver også sånn, og har til og med tatovert nye bryn i panna. Kvinnfolk Jeg er kvinne og forstår det heller ikke De vokser jo ut igjen, så må være noe helvetes styr å drive å barbere de ned igjen hele tida. Men det er vel noen som nesten ikke har øyenbryn, de som er veldig lyse, så de kan jeg forstå. Men jeg forstår ikke at noen av de tatoverer markante, nesten svarte bryn. Passer jo ikke overens med resten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 7. desember 2011 #1953 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Hehe, tante har også gjort det, en tynn svart strek! Var veldig uvant i starten, men man venner seg til det. Selv om jeg aldri ville funnet på å gjort det selv. Det er relativt vanlig om dagen, så man tenker ikke veldig mye over det mer... Problemet ligger i at om man gjør det, avhenger det veldig av at man faktisk _kan_ sminke seg, og det er det oppsiktsvekkende mange jenter som ikke får til, selv om de har gjort det i årevis... Da ender det med at de går rundt med øyenbryn som ser ut som Mc.Donalds-logoet hehe Endret 7. desember 2011 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 7. desember 2011 #1954 Del Skrevet 7. desember 2011 Yme og dere andre: Takk for fine kommentarer. Men mine øyenbryn er påtegnet, men IKKE tatovert Det er slit å gjøre det hver bidige morgen, men jeg får dem ikke til å gro ut (har IKKE barbert!) Jeg skal ta et bildet senere i kveld, uten å ha tegnet på dem. dem har ellers en fin form, men øyenbryn "håret" er veldig tynne og ikke så mørke. Dem synes så vidt. Jeg kan aldri finne på å barbere mine øyenbryn eller tatovere dem, driver med å "gro- prosjektet" nå og forhåpentligvis vil dem komme i ordentlig form etterhvert. Følte jeg måtte komme med forklaring her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #1955 Del Skrevet 7. desember 2011 Yme og dere andre: Takk for fine kommentarer. Men mine øyenbryn er påtegnet, men IKKE tatovert Det er slit å gjøre det hver bidige morgen, men jeg får dem ikke til å gro ut (har IKKE barbert!) Jeg skal ta et bildet senere i kveld, uten å ha tegnet på dem. dem har ellers en fin form, men øyenbryn "håret" er veldig tynne og ikke så mørke. Dem synes så vidt. Jeg kan aldri finne på å barbere mine øyenbryn eller tatovere dem, driver med å "gro- prosjektet" nå og forhåpentligvis vil dem komme i ordentlig form etterhvert. Følte jeg måtte komme med forklaring her Ville bare tipse deg om at det vil se mye mer naturlig ut hvis du bruker en øyenskygge i en litt lysere farge i stedet for blyant. Og hvis du ikke lager den firkantede formen inn mot nesen, men avrunder dem og følger brynenes naturlige form. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 7. desember 2011 #1956 Del Skrevet 7. desember 2011 Her er gamlemor :gjeiper: Litt mørkt bilde, men en ser da at det er meg likevel. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 7. desember 2011 #1957 Del Skrevet 7. desember 2011 Takk for tipset AB Det skal jeg prøve neste gang. Liker å eksperimentere litt, så kan tenke meg å prøve med øyenskygge. Skal iallefall prøve sånn farging først av bryn, fra Vita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 7. desember 2011 #1958 Del Skrevet 7. desember 2011 Her er gamlemor :gjeiper: Litt mørkt bilde, men en ser da at det er meg likevel. Wow, så flott du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 7. desember 2011 #1959 Del Skrevet 7. desember 2011 Her er gamlemor :gjeiper: Litt mørkt bilde, men en ser da at det er meg likevel. Gamlemor, du liksom. Hvor gammel er du? 35? Synes du er naturlig vakker, i alle fall. Du ser litt sånn "sporty og pen skijente" ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 7. desember 2011 #1960 Del Skrevet 7. desember 2011 Takk for tipset AB Det skal jeg prøve neste gang. Liker å eksperimentere litt, så kan tenke meg å prøve med øyenskygge. Skal iallefall prøve sånn farging først av bryn, fra Vita. Det er et godt tips! Gjør det samme for å få de litt mørkere og mer markert om jeg skal noe spesielt. Har du en kost med slik form, forresten? Den har jeg erfaring med er best å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå