Gå til innhold

Ansiktstråd!

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er galt med dem ? ;)

Det var ikke jeg som skrev det, men kanskje h*n ikke likte at de er veldig påtegna og helt firkanta i endene nærmest nesen.

Men jeg syns alle burde få ha bryna de liker selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De var svært påtegna. Så nesten ut som de var tatovert (kanskje de er det?).

Men vakre øyne ja. :)

Jeg greier ikke helt å få forstå den dærre "nå barberer jeg av meg øyenbryna og tegner på noen nye!"-greia... Søstra mi driver også sånn, og har til og med tatovert nye bryn i panna.

Kvinnfolk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg greier ikke helt å få forstå den dærre "nå barberer jeg av meg øyenbryna og tegner på noen nye!"-greia... Søstra mi driver også sånn, og har til og med tatovert nye bryn i panna.

Hehe, tante har også gjort det, en tynn svart strek! Var veldig uvant i starten, men man venner seg til det. Selv om jeg aldri ville funnet på å gjort det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og forstår det heller ikke :)

De vokser jo ut igjen, så må være noe helvetes styr å drive å barbere de ned igjen hele tida. Men det er vel noen som nesten ikke har øyenbryn, de som er veldig lyse, så de kan jeg forstå. Men jeg forstår ikke at noen av de tatoverer markante, nesten svarte bryn. Passer jo ikke overens med resten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tante har også gjort det, en tynn svart strek! Var veldig uvant i starten, men man venner seg til det. Selv om jeg aldri ville funnet på å gjort det selv.

Det er relativt vanlig om dagen, så man tenker ikke veldig mye over det mer... Problemet ligger i at om man gjør det, avhenger det veldig av at man faktisk _kan_ sminke seg, og det er det oppsiktsvekkende mange jenter som ikke får til, selv om de har gjort det i årevis... Da ender det med at de går rundt med øyenbryn som ser ut som Mc.Donalds-logoet hehe

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym2233

Yme og dere andre: Takk for fine kommentarer.

Men mine øyenbryn er påtegnet, men IKKE tatovert :)

Det er slit å gjøre det hver bidige morgen, men jeg får dem ikke til å gro ut (har IKKE barbert!)

Jeg skal ta et bildet senere i kveld, uten å ha tegnet på dem. :)

dem har ellers en fin form, men øyenbryn "håret" er veldig tynne og ikke så mørke. Dem synes så vidt.

Jeg kan aldri finne på å barbere mine øyenbryn :fnise: eller tatovere dem, driver med å "gro- prosjektet" nå og forhåpentligvis vil dem komme i ordentlig form etterhvert.

Følte jeg måtte komme med forklaring her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yme og dere andre: Takk for fine kommentarer.

Men mine øyenbryn er påtegnet, men IKKE tatovert :)

Det er slit å gjøre det hver bidige morgen, men jeg får dem ikke til å gro ut (har IKKE barbert!)

Jeg skal ta et bildet senere i kveld, uten å ha tegnet på dem. :)

dem har ellers en fin form, men øyenbryn "håret" er veldig tynne og ikke så mørke. Dem synes så vidt.

Jeg kan aldri finne på å barbere mine øyenbryn :fnise: eller tatovere dem, driver med å "gro- prosjektet" nå og forhåpentligvis vil dem komme i ordentlig form etterhvert.

Følte jeg måtte komme med forklaring her :fnise:

Ville bare tipse deg om at det vil se mye mer naturlig ut hvis du bruker en øyenskygge i en litt lysere farge i stedet for blyant. Og hvis du ikke lager den firkantede formen inn mot nesen, men avrunder dem og følger brynenes naturlige form. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest anonym2233

Takk for tipset AB :) Det skal jeg prøve neste gang.

Liker å eksperimentere litt, så kan tenke meg å prøve med øyenskygge.

Skal iallefall prøve sånn farging først av bryn, fra Vita. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er gamlemor :gjeiper: Litt mørkt bilde, men en ser da at det er meg likevel.

Wow, så flott du er! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er gamlemor :gjeiper: Litt mørkt bilde, men en ser da at det er meg likevel.

Gamlemor, du liksom. Hvor gammel er du? 35? Synes du er naturlig vakker, i alle fall. Du ser litt sånn "sporty og pen skijente" ut :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset AB :) Det skal jeg prøve neste gang.

Liker å eksperimentere litt, så kan tenke meg å prøve med øyenskygge.

Skal iallefall prøve sånn farging først av bryn, fra Vita. :)

Det er et godt tips! Gjør det samme for å få de litt mørkere og mer markert om jeg skal noe spesielt.

Har du en kost med slik form, forresten? Den har jeg erfaring med er best å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...