Gjest NozMonster Skrevet 2. desember 2011 #1861 Del Skrevet 2. desember 2011 jeg husker det nok for mer enn bare det da hedvig men slutt å prat om noen som ikke er her da! det er bare dålig gjort... HL har jo slettet brukeren sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #1862 Del Skrevet 2. desember 2011 Mulig Benedicte22 var litt vel krass i sin kritikk, men jeg søkte opp bildet hun kommenterte, og hun har jo rett. Det kunne blitt sagt på en annen måte, men HunterLady hevdet at det bare var litt mascara og ingenting annet. Ser tydelig en hard kajalstrek og sprikete vipper som følger av litt vel mye mascara. Det er ikke at det er stygt som ble kommentert, men at HL nektet på at det var noe annet enn nærmest helt naturlig. Og det så ikke slik ut. Ja, de er jo faktisk sant. Tykt lag med mascara spør du meg Hvor er Hunterlady forresten? Har ikke sett henne på en god stund, dessuten ryktes det at Wanted er Hunterlady. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 2. desember 2011 #1863 Del Skrevet 2. desember 2011 jeg husker det nok for mer enn bare det da hedvig men slutt å prat om noen som ikke er her da! det er bare dålig gjort... HL har jo slettet brukeren sin! Enig! På begge punkter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 2. desember 2011 #1864 Del Skrevet 2. desember 2011 jeg husker det nok for mer enn bare det da hedvig men slutt å prat om noen som ikke er her da! det er bare dålig gjort... HL har jo slettet brukeren sin! Og enig! Dårlig gjort å snakke dritt om folk uansett, men særlig ei som ikke er her lenger og kan forsvare seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #1865 Del Skrevet 2. desember 2011 Dere som sier at man ikke skal kommentere innlegg skrevet av brukere som ikke er her lenger, haha, hvordan forventer dere at noen skal kunne diskutere i noen tråder da? Eller skrive debattinnlegg på noen som helst innlegg, må vi først sjekke at de fortsatt er medlemmer, aktivt innom osv, før vi forsøker å kommentere? Neeeej småpiker, har man først skrevet på nettet, må man tåle at det blir satt opp til diskusjon eller debatt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 2. desember 2011 #1866 Del Skrevet 2. desember 2011 Dere som sier at man ikke skal kommentere innlegg skrevet av brukere som ikke er her lenger, haha, hvordan forventer dere at noen skal kunne diskutere i noen tråder da? Eller skrive debattinnlegg på noen som helst innlegg, må vi først sjekke at de fortsatt er medlemmer, aktivt innom osv, før vi forsøker å kommentere? Neeeej småpiker, har man først skrevet på nettet, må man tåle at det blir satt opp til diskusjon eller debatt. Oi, unnskyld meg, jeg visste ikke at å snakke dritt om = diskutere... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #1867 Del Skrevet 2. desember 2011 Oi, unnskyld meg, jeg visste ikke at å snakke dritt om = diskutere... I innlegget mitt skriver jeg at benedicte22 kunne sagt det på en greiere måte, men at hun har rett. Flere lag med mascara og kajalstrek er ikke naturlig uansett hvordan en ser på det. Er det å slenge dritt? Jeg var svært saklig, mener jeg å huske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 2. desember 2011 #1868 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) I innlegget mitt skriver jeg at benedicte22 kunne sagt det på en greiere måte, men at hun har rett. Flere lag med mascara og kajalstrek er ikke naturlig uansett hvordan en ser på det. Er det å slenge dritt? Jeg var svært saklig, mener jeg å huske. Nei, refererte ikke spesielt til innlegget ditt, det var ikke spesielt ille synes jeg Edit: Men synes uansett det er rart å begynne å diskutere bilder som er flere måneder gamle :S Endret 2. desember 2011 av HedvigR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #1869 Del Skrevet 2. desember 2011 Nei, refererte ikke spesielt til innlegget ditt, det var ikke spesielt ille synes jeg Edit: Men synes uansett det er rart å begynne å diskutere bilder som er flere måneder gamle :S Jeg hadde ikke sett det bildet om ikke Benedicte22 dro det opp nei, men når jeg først så det, ville jeg jo også si en mening. Og bilder i denne tråden må tåle å bli diskutert. Det må i grunn alt som legges ut på åpent nett tåle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 2. desember 2011 #1870 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg hadde ikke sett det bildet om ikke Benedicte22 dro det opp nei, men når jeg først så det, ville jeg jo også si en mening. Og bilder i denne tråden må tåle å bli diskutert. Det må i grunn alt som legges ut på åpent nett tåle. Jeg er ikke uenig med deg altså. Synes bare det kan gjøres på en mye mer hyggelig, saklig måte enn posten til Benedicte, som starta det. Jada, edderkoppvippene dine så veldig naturlige ut, det gjorde forøvrig den harde kajallinjen rundt øyet også. Greit at du sminker deg stygt, men hva er poenget med å si at det er slik øynene dine ser ut uten sminke? Just askin`. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #1871 Del Skrevet 2. desember 2011 Ja, Hedvig, jeg er både enig med deg og Benedicte. Enig med B i det hun sa, men enig med deg i at det burde vært sagt annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benedicte22 Skrevet 2. desember 2011 #1872 Del Skrevet 2. desember 2011 Draaaama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. desember 2011 #1873 Del Skrevet 2. desember 2011 Enough talk, post sum pictures. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 2. desember 2011 #1874 Del Skrevet 2. desember 2011 Haha, er nok det som må til for å få tråden på ordentlig spor ja. Siden Noz vil ha noe å le av kan jeg godt ta på meg ansvaret 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2011 #1875 Del Skrevet 2. desember 2011 Draaaama. Det er KVINNEGUIDEN, hva regna du med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 2. desember 2011 #1876 Del Skrevet 2. desember 2011 Haha, er nok det som må til for å få tråden på ordentlig spor ja. Siden Noz vil ha noe å le av kan jeg godt ta på meg ansvaret Loves it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 2. desember 2011 #1877 Del Skrevet 2. desember 2011 Haha, er nok det som må til for å få tråden på ordentlig spor ja. Siden Noz vil ha noe å le av kan jeg godt ta på meg ansvaret Morsom grimase! Jeg er sikker på at du kan være meget pen om du slapper av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benedicte22 Skrevet 3. desember 2011 #1878 Del Skrevet 3. desember 2011 Elsker når ansiktet er 5 nyanser mørkere enn brystet. <3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #1879 Del Skrevet 3. desember 2011 Haha, er nok det som må til for å få tråden på ordentlig spor ja. Siden Noz vil ha noe å le av kan jeg godt ta på meg ansvaret Nydelighet..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2011 #1880 Del Skrevet 3. desember 2011 Elsker når ansiktet er 5 nyanser mørkere enn brystet. <3 Ja, vakkert <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå