MagicaFraFyll Skrevet 4. november 2011 #1781 Del Skrevet 4. november 2011 Du ser guddommelig heit ut, NerdMedSverd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 4. november 2011 #1782 Del Skrevet 4. november 2011 En hånd foran ansiktet = guddommelig heit? Da har man lært noe nytt *vandre meg hånden konstant klistret til ansiktet* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #1783 Del Skrevet 4. november 2011 Katten ble misunnelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MagicaFraFyll Skrevet 4. november 2011 #1784 Del Skrevet 4. november 2011 De lange fingrene, de søte hårtustene, leppene, ansiktsformen...klesstilen....Ja, guddommelig heit, rett og slett! Vil gjerne se mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 4. november 2011 #1785 Del Skrevet 4. november 2011 Guddommelig heit er jo et greit kompliment å få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 4. november 2011 #1786 Del Skrevet 4. november 2011 Katten ble misunnelig. Eller så syns man at det var merkelig å kunne si noe om hvor deilig en person er, ved å kun ha sett et bilde hvor man faktisk ikke ser noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MagicaFraFyll Skrevet 4. november 2011 #1787 Del Skrevet 4. november 2011 Eller så syns man at det var merkelig å kunne si noe om hvor deilig en person er, ved å kun ha sett et bilde hvor man faktisk ikke ser noe særlig. Jeg så plenty... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 4. november 2011 #1788 Del Skrevet 4. november 2011 Magica fikk sikkert hemmelige bilder i pm 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 4. november 2011 #1789 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg så plenty... Jah! Hånd, caps og hette Magica fikk sikkert hemmelige bilder i pm Jeg får aldri hemmelige bilder over pm :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 4. november 2011 #1790 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg får aldri hemmelige bilder over pm :cry: hehe,.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 4. november 2011 #1791 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Uten hånd, caps og hette e:Bort, tør ikke det her. Endret 4. november 2011 av NerdMedSverd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swarovski Skrevet 4. november 2011 #1792 Del Skrevet 4. november 2011 Uten hånd, caps og hette e:Bort, tør ikke det her. | Vel, i den lille tiden bildet lå ute beviste du i det minste at MagicaFraFyll hadde helt rett i at du er guddommelig heit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 4. november 2011 #1793 Del Skrevet 4. november 2011 jeg så også bildet...og følte meg plutselig jæææææævlig gammel.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #1794 Del Skrevet 4. november 2011 Tør du legge ut bilde av øynene dine eller munnen din? Hadde vært svært morsomt å sett mer av dere mystiske vesen her inne. Lurer så fælt på hva/hvem som gjemmer seg bak enkelte nick. Forstår selvsagt at få vil legge ut bilde av hele ansiktet, men bare en del av det, f.eks øynene? La meg se speilet til sjelen deres! :gjeiper: Om jeg tør? ja men gidder jeg? nei kunne kanskje lagt ut et bilde av noen andre som ligner på noen jeg skulle ønske jeg lignet på, men nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2011 #1795 Del Skrevet 4. november 2011 Aw, jeg gikk glipp av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 4. november 2011 #1796 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) jeg så også bildet...og følte meg plutselig jæææææævlig gammel.... Du får trøste deg med at det er alltid noen som er eldre enn deg, og at alder kun er et tall. Sånn, trøsteklisjeer servert Endret 4. november 2011 av Silvermist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 4. november 2011 #1797 Del Skrevet 4. november 2011 Katten ble misunnelig. Ja Prøvde det i hele dag, men fikk ikke til å holde hånden foran ansiktet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 4. november 2011 #1798 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg syns det burde være en regel som sier at hvis du først har lagt ut bilde, så skal det bli liggende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cecilia L Skrevet 4. november 2011 #1799 Del Skrevet 4. november 2011 Ja Prøvde det i hele dag, men fikk ikke til å holde hånden foran ansiktet! Fikk du ikke til å posere på den samme litt sårbare, James Dean-ishe måten som NerdMedSverd? Prøv igjen, og legg ut bilde, så skal jeg ta en vurdering 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 4. november 2011 #1800 Del Skrevet 4. november 2011 Om jeg tør? ja men gidder jeg? nei kunne kanskje lagt ut et bilde av noen andre som ligner på noen jeg skulle ønske jeg lignet på, men nei. Det er godt du sier ifra, så vi slipper å lure. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå