Gå til innhold

Ansiktstråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Mlle Bonne
Skrevet

du er ordentlig flott ut mille!!! :jepp:

stilige bilder var det også!

næææssjjj- ikke gå sjøhest! få se bilde av deg da!

Takk NozMonster. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Ah, dette er Ansiktstråden, ja. Jeg tenkte på de i kroppstråden, som jeg alltid gikk glipp av.

Skrevet

Her er meg da... :sjenert: Har lettere kameraangst og klarer sjelden å se superpen ut på bilde. Så tok en mørk og mystifistisk variant jeg da. :sjenert:

Du var superpen på disse bildene hvertfall ;)

Ok, kornete bilde fra mobilen. *IIIIIIIK* Nå er mitt private liv på KG over :sjenert:

Ikke quote da.

Vakkert ansikt! :)

Gjest Mlle Bonne
Skrevet

Du var superpen på disse bildene hvertfall ;)

Takktakk. :)

Gjest ¤Vamp¤
Skrevet

Her er meg da... :sjenert: Har lettere kameraangst og klarer sjelden å se superpen ut på bilde. Så tok en mørk og mystifistisk variant jeg da. :sjenert:

Nydelig. Synes du er det en kaller klassisk pen. :) Første bildet minner meg om Ingrid Bergman.

Skrevet (endret)

Takk Xaphan:)

Endret av sjøhest
Gjest Mlle Bonne
Skrevet

Nydelig. Synes du er det en kaller klassisk pen. :) Første bildet minner meg om Ingrid Bergman.

Det tar jeg virkelig som et kompliment. :smilyblomst:

Skrevet (endret)

Fysj a meg... Vi kan ikke bare la tråden dø! Post mer bilder, ellers blir det ikkeno på dere.

Edit: Her er jeg enda en gang, bare for å være litt ånn tåppikk, med verdens flotteste, tilgjorte smil.

Endret av Yme
Skrevet

Fysj a meg... Vi kan ikke bare la tråden dø! Post mer bilder, ellers blir det ikkeno på dere.

Edit: Her er jeg enda en gang, bare for å være litt ånn tåppikk, med verdens flotteste, tilgjorte smil.

Søt du er, Yme! :)

Skrevet

Mer enn du aner!

Jeg har langt hår på andre siden av hodet, og det har jeg i en liten museflette.

Skrevet

Mer enn du aner!

Jeg har langt hår på andre siden av hodet, og det har jeg i en liten museflette.

Jeg tviler ikke i det hele tatt. Er nok ikke mange som deg! :)

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

enig med yme! mer bilder :jepp:

enig med wanted- yme er kjempefin :)

her er meg- ganske så beruset og bedugget, så jeg vet jeg ser veldig merkelig ut! men det får bare så være :ler: nesa mi ser ihvertfall svæææææær ut der! hahahaa...

Endret av NozMonster
Gjest padawan
Skrevet

nesa mi ser ihvertfall svæææææær ut der!

herregud for en diger nese Noz. :gjeiper:

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg synes den er ganske så fremtredene der jaaa :tunge1:

Skrevet

enig med yme! mer bilder :jepp:

enig med wanted- yme er kjempefin :)

her er meg- ganske så beruset og bedugget, så jeg vet jeg ser veldig merkelig ut! men det får bare så være :ler: nesa mi ser ihvertfall svæææææær ut der! hahahaa...

Du er nydelig! :rodmer:

Skrevet

ymse og noz, jeg drømte at dere var forelsket i natt hahahahaha.. sitter for mye på kg

Gjest padawan
Skrevet

jeg synes den er ganske så fremtredene der jaaa :tunge1:

jeg måtte se på bildet ditt på nytt og synes ikke den finnes fremtredene i det hele tatt. ikke på det bildet eller IRL.

Gjest NozMonster
Skrevet

ymse og noz, jeg drømte at dere var forelsket i natt hahahahaha.. sitter for mye på kg

:skratte: :skratte: :skratte: jeg skulle gjerne hørt mer om den drømmen!

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg måtte se på bildet ditt på nytt og synes ikke den finnes fremtredene i det hele tatt. ikke på det bildet eller IRL.

hehee, puh! vet at jeg ikke har det irl, men synes den var fremtredende på det bilde! men takk skarru ha :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...