Gå til innhold

Ansiktstråd!

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gjest Mlle Bonne

du er ordentlig flott ut mille!!! :jepp:

stilige bilder var det også!

næææssjjj- ikke gå sjøhest! få se bilde av deg da!

Takk NozMonster. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er meg da... :sjenert: Har lettere kameraangst og klarer sjelden å se superpen ut på bilde. Så tok en mørk og mystifistisk variant jeg da. :sjenert:

Du var superpen på disse bildene hvertfall ;)

Ok, kornete bilde fra mobilen. *IIIIIIIK* Nå er mitt private liv på KG over :sjenert:

Ikke quote da.

Vakkert ansikt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Vamp¤

Her er meg da... :sjenert: Har lettere kameraangst og klarer sjelden å se superpen ut på bilde. Så tok en mørk og mystifistisk variant jeg da. :sjenert:

Nydelig. Synes du er det en kaller klassisk pen. :) Første bildet minner meg om Ingrid Bergman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mlle Bonne

Nydelig. Synes du er det en kaller klassisk pen. :) Første bildet minner meg om Ingrid Bergman.

Det tar jeg virkelig som et kompliment. :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj a meg... Vi kan ikke bare la tråden dø! Post mer bilder, ellers blir det ikkeno på dere.

Edit: Her er jeg enda en gang, bare for å være litt ånn tåppikk, med verdens flotteste, tilgjorte smil.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj a meg... Vi kan ikke bare la tråden dø! Post mer bilder, ellers blir det ikkeno på dere.

Edit: Her er jeg enda en gang, bare for å være litt ånn tåppikk, med verdens flotteste, tilgjorte smil.

Søt du er, Yme! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer enn du aner!

Jeg har langt hår på andre siden av hodet, og det har jeg i en liten museflette.

Jeg tviler ikke i det hele tatt. Er nok ikke mange som deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

enig med yme! mer bilder :jepp:

enig med wanted- yme er kjempefin :)

her er meg- ganske så beruset og bedugget, så jeg vet jeg ser veldig merkelig ut! men det får bare så være :ler: nesa mi ser ihvertfall svæææææær ut der! hahahaa...

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

enig med yme! mer bilder :jepp:

enig med wanted- yme er kjempefin :)

her er meg- ganske så beruset og bedugget, så jeg vet jeg ser veldig merkelig ut! men det får bare så være :ler: nesa mi ser ihvertfall svæææææær ut der! hahahaa...

Du er nydelig! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest padawan

jeg synes den er ganske så fremtredene der jaaa :tunge1:

jeg måtte se på bildet ditt på nytt og synes ikke den finnes fremtredene i det hele tatt. ikke på det bildet eller IRL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

ymse og noz, jeg drømte at dere var forelsket i natt hahahahaha.. sitter for mye på kg

:skratte: :skratte: :skratte: jeg skulle gjerne hørt mer om den drømmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg måtte se på bildet ditt på nytt og synes ikke den finnes fremtredene i det hele tatt. ikke på det bildet eller IRL.

hehee, puh! vet at jeg ikke har det irl, men synes den var fremtredende på det bilde! men takk skarru ha :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...