Gå til innhold

Ansiktstråd!

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Jepp! Det går sagn om at hu var den aller første vampyren, også kjent som Nosferatu. Begynner å bli en stund siden hu har fått seg noe nå (da snakker vi om blod), så hu har ikke så mye overnaturlige egenskaper igjen, bortsett fra en eksepsjonell evne til å oppføre seg bittert på nettforumer.

Dette er riktig nok bare sagn, og jeg tror ikke du trenger å bekymre deg over at hun kommer hjem til deg om nettene, eller at hu kanskje ligger under senga di osv.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lovte jo å legge ut et "dagen-derpå"-bilde :fnise: huff, var faktisk noe av det første jeg gjorde da jeg sto opp, huska på det!! Vart dessverre ingen slagsmål, men jeg klorte meg opp på nesa da! Tells det?

Endret av HedvigR
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lovte jo å legge ut et "dagen-derpå"-bilde :fnise: huff, var faktisk noe av det første jeg gjorde da jeg sto opp, huska på det!! Var dessverre ingen slagsmål, men jeg klort meg opp på nesa da! Tells det?

hehe, uff da.. :kose: men du er jo allikevel super søt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra det som er på veggen!

Ikke sant :D

Virker som jeg har gått glipp av en del bilder i natt!

Men takk for alle tilbakemeldinger på morratryne :fnise: haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silvermist

ja, men sletta det.. kan legge ut på nytt

Du er søt nupp! Du minner meg veldig om pippi langstrømpe av en eller annen grunn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

næh, så gossin!! du er ut som en rampete pippe :) drit søt!

Ja man ser på blikket til nupp at hun liker og finne på ugagn. Hvis det blikket der fester seg på deg på et utested så er man sjanseløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Ja man ser på blikket til nupp at hun liker og finne på ugagn. Hvis det blikket der fester seg på deg på et utested så er man sjanseløs.

Bad girls, bad girls.. Du hadde iallefall vært sjanseløs! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...