Gå til innhold

Ansiktstråd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror det er ting som dette som får folk til å tro at dere har en "klikk" og at dere fryser ut brukere med interne spøker. Just sayin ;)

Hehe, det kan nok tenkes, men det her er jo ikke intern humor i det hele tatt... Det er ikke nødvendigvis ment som er morsomhet bare fordi jeg slenger på et navn på slutten :gjeiper:

Skrevet

Litt skummelt dette, men har ikke så mye sensitiv informasjon under brukeren min, så kjører på :sjenert::fnise:

Kan hende de slettes senere, vil ikke ha de liggende for alltid:)

Jeg blir glad av å se på deg, jo! :happy:

• Liker 1
Skrevet

Hei skeptisk morratryne ^^

Du er ikke flink til å lage mårratryner, Hedvig... De skal se fæle ut, men det får du bare ikke til ;)

• Liker 1
Skrevet

:sukk: Jeg får øve mer.. gled dere til imorra, for da blir det morratryne dagen derpå :fnise:

Og takk ;) hehe

Skrevet

yme er du desperat eller? ikke fått deg noe på en stund?

Skrevet

:sukk: Jeg får øve mer.. gled dere til imorra, for da blir det morratryne dagen derpå :fnise:

Og takk ;) hehe

Jeg gleder meg som et barn gleder seg til julaften, Hedvig. Prøv å komme i litt fylleslagsmål også, så du får litt tørrka nesblod i luggen, og skjeiv nese. Det er oppskriften på et suksessfullt mårratryne.

Skrevet

Det stemmer! For å være helt ærlig snakker jeg faktisk ikke med jenter hvis jeg ikke vil ha meg litt fitte.

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg tror det er ting som dette som får folk til å tro at dere har en "klikk" og at dere fryser ut brukere med interne spøker. Just sayin ;)

joda...men det som er, er at jeg har "lært meg" skrivemetoden og ordbruken/ordvalgene til yme! og nye brukere, eller brukere som ikke er "vant til" de måtene, tar han så seriøst!

Skrevet

Overraskende at du ikke turte å ta den der med eget nick.

• Liker 3
Skrevet

joda...men det som er, er at jeg har "lært meg" skrivemetoden og ordbruken/ordvalgene til yme! og nye brukere, eller brukere som ikke er "vant til" de måtene, tar han så seriøst!

:fnise:

Men det er faktisk helt sant at han er ålreit assa.

Overraskende at du ikke turte å ta den der med eget nick.

Du veit da ekstra godt hvor desperat jeg er, siden jeg faktisk sender deg PMer av og til!

Skrevet

Du veit da ekstra godt hvor desperat jeg er, siden jeg faktisk sender deg PMer av og til!

Og jeg som følte meg jævla utvalgt og spesiell som ble stalked av deg, du :tristbla:

Skrevet

Jeg skal prøve mitt beste å komme i noen ordentlige gjengslagsmål altså!

Og hmpf, jeg som ikke har fått en eneste forstyrrende, stalkende PM :snurt:

Skrevet (endret)

Og jeg som følte meg jævla utvalgt og spesiell som ble stalked av deg, du :tristbla:

Du trenger ikke bli trist. Du er veldig utvalgt og spesiell! Det er bare det at, helt tilfeldigvis, er alle andre jenter også det :klemmer:

Jeg skal prøve mitt beste å komme i noen ordentlige gjengslagsmål altså!

Jeg driver å flytter om dagen, så jeg har rett og slett ikke hatt tid. Lover å stalke deg litt med en gang jeg er ferdig pakka, men da må du late som du blir overraska, ellers blir det jo ikke noe gøy.

Endret av Yme
Skrevet

Du trenger ikke bli trist. Du er veldig utvalgt og spesiell! Det er bare det at, helt tilfeldigvis, er alle andre jenter også det :klemmer:

Ja, ok, humøret ble nesten OK igjen, du er litt tilgitt!

Gjest padawan
Skrevet

fixed. :lur:

Skrevet

fixed. :lur:

Hahahaha :fnise: virka som du hadde trening i å sende sånne ;)

Gjest padawan
Skrevet

måtte jo slå til når jeg først fikk sjansen til å dra frem gamle kunster. :fnise:

Gjest MorAase
Skrevet

Hei skeptisk morratryne ^^

Veldig bra det som er på veggen!

Gjest MorAase
Skrevet

Nå, det skal du ikke bekymre deg for.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...