Gå til innhold

Ansiktstråd!

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke akkurat et ansiktsbilde, men bladde gjennom noen bilder og fant det her som jeg synes er litt artig. Møtte på noen ender som tydeligvis var ute på bytur, fotgjengerfeltet brukte de og :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke akkurat et ansiktsbilde, men bladde gjennom noen bilder og fant det her som jeg synes er litt artig. Møtte på noen ender som tydeligvis var ute på bytur, fotgjengerfeltet brukte de og :fnise:

ååå :)

herregud, alle er jo dritpene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gakk-gakker! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er glad ikke amerikanere, australere, italienere og indonesere osv. ser denne tråden her jeg.. Hadde blitt masseinnvandring til Norge da. SÅ mye pent er det faktisk her ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg har gått igjennom hele tråden nå, og alle bildene jeg har sett på er av nydelige mennesker! :rodmer:

Og siden nå alle skulle være så tøffe at de legger ut ansiktsbilder, så slenger jeg på jeg òg!

Endret av Eline4
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått igjennom hele tråden nå, og alle bildene jeg har sett på er av nydelige mennesker! :rodmer:

Og siden nå alle skulle være så tøffe at de legger ut ansiktsbilder, så slenger jeg på jeg òg!

Se der ja, øynene matcher jo ansiktet ;P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søtt ansikt! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...