Gjest Moulu Skrevet 21. september 2011 #741 Del Skrevet 21. september 2011 sånn du ser ut ja, - og jeg som hele tiden trodde at det hadde noe med opiumsvalmuene på avataren din og gjøre... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 21. september 2011 #742 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg trenger mer tid enn en røyk! Så den nyeste episoden med Two and a half men! (((((((( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 21. september 2011 #743 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg trenger mer tid enn en røyk! Så den nyeste episoden med Two and a half men! (((((((( sorry for avsporing, men den nyeste episoden sa du!?! hvor!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2011 #744 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg trenger mer tid enn en røyk! Så den nyeste episoden med Two and a half men! (((((((( Er det Ashton Kutcher som regjerer der nå? Da står jeg over! Utenom det, er det en helt knall serie. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 21. september 2011 #745 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Jeg trenger mer tid enn en røyk! Så den nyeste episoden med Two and a half men! (((((((( Endret 21. september 2011 av Moulu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 21. september 2011 #746 Del Skrevet 21. september 2011 Derja. Og Noz, sjekk piratbukten. Det var... merkelig. Tror ikke serien blir det samme for meg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 21. september 2011 #747 Del Skrevet 21. september 2011 Den kommer til å dø... Har ikke sett enda, men det er så dust med serier som bytter ut hovedrollene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 21. september 2011 #748 Del Skrevet 21. september 2011 Derja. Og Noz, sjekk piratbukten. Det var... merkelig. Tror ikke serien blir det samme for meg nå. nå får jeg litt dålig samvittighet ang avsporingen, men hva er piratbukten? sånn se-på-nette-greier? jeg er nok den eneste under 50 som ikke driver med slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eline4 Skrevet 21. september 2011 #749 Del Skrevet 21. september 2011 Her er da mine øyne, og litt nese og litt hår! Hihi 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 21. september 2011 #750 Del Skrevet 21. september 2011 Her er da mine øyne, og litt nese og litt hår! Hihi vakre vakre øyne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 21. september 2011 #751 Del Skrevet 21. september 2011 det må være et redigert bilde eline4?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 21. september 2011 #752 Del Skrevet 21. september 2011 det må være et redigert bilde eline4?? du er da like fordømrade pen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eline4 Skrevet 21. september 2011 #753 Del Skrevet 21. september 2011 Nei, det er faktisk ikke redigert! Men veldig mye blitz! Åh, dere er så søte, blir flau jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 21. september 2011 #754 Del Skrevet 21. september 2011 weeeeeeeell? det var nok litt overdrevnt molulu men takk søte du du har jaffal utseende med deg!!! og eline har virkelig øynene med seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 21. september 2011 #755 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg blir så sur av denne "så pen du er"-klikken! Tenk på alle oss som ser ut som træl... Vi blir jo utfryst både her og i dagbøkene deres! Nå skal jeg se ut som træl mens jeg ser på premiæren av den nye serien med tåmmas jærtsen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 21. september 2011 #756 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg blir så sur av denne "så pen du er"-klikken! Tenk på alle oss som ser ut som træl... Vi blir jo utfryst både her og i dagbøkene deres! Nå skal jeg se ut som træl mens jeg ser på premiæren av den nye serien med tåmmas jærtsen. jeg sier bare det jeg mener jeg yme jeg blir faktisk overrasket over mange aktraktive mennesker det er i dette forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moulu Skrevet 21. september 2011 #757 Del Skrevet 21. september 2011 jeg synes det er så innmari koselig jeg. for mange jenter er litt for flinke til å slenge dritt om jenter som de synes er pene.. følte meg som en ugle idag, men pga hyggelige folk her inne så føler jeg meg mye bedre :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 21. september 2011 #758 Del Skrevet 21. september 2011 Digge lepper WOW. Du er jo bare helt nydelig! Nice Så snille dere er, folkens! Nydelige gardiner! Takk! Tilbud på Princess Jeg får lyst til å kysse deg Tar alltid imot kyss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 21. september 2011 #759 Del Skrevet 21. september 2011 Ser jeg har gått glipp av flere idag Er aldri pålogget når bilder blir lagt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 21. september 2011 #760 Del Skrevet 21. september 2011 jeg sier bare det jeg mener jeg yme jeg blir faktisk overrasket over mange aktraktive mennesker det er i dette forumet! Han synger på feil sted i sangen, Trine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå