Gå til innhold

Ansiktstråd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

sånn du ser ut ja, - og jeg som hele tiden trodde at det hadde noe med opiumsvalmuene på avataren din og gjøre...

:gjeiper:

Skrevet

Jeg trenger mer tid enn en røyk! Så den nyeste episoden med Two and a half men! :(((((((((

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg trenger mer tid enn en røyk! Så den nyeste episoden med Two and a half men! :(((((((((

sorry for avsporing, men den nyeste episoden sa du!?! hvor!?

Skrevet

Er det Ashton Kutcher som regjerer der nå? Da står jeg over! :spy:

Utenom det, er det en helt knall serie.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Endret av Moulu
Skrevet

Derja.

Og Noz, sjekk piratbukten. Det var... merkelig. Tror ikke serien blir det samme for meg nå.

Skrevet

Den kommer til å dø... Har ikke sett enda, men det er så dust med serier som bytter ut hovedrollene.

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

Derja.

Og Noz, sjekk piratbukten. Det var... merkelig. Tror ikke serien blir det samme for meg nå.

nå får jeg litt dålig samvittighet ang avsporingen, men hva er piratbukten? sånn se-på-nette-greier? jeg er nok den eneste under 50 som ikke driver med slikt :ler:

Skrevet

Her er da mine øyne, og litt nese og litt hår! :) Hihi

post-51230-0-59146200-1316632926_thumb.j

• Liker 6
Skrevet

Her er da mine øyne, og litt nese og litt hår! :) Hihi

vakre vakre øyne! :)

• Liker 1
Skrevet

:hakeslepp: det må være et redigert bilde eline4??

du er da like fordømrade pen :wow:

Skrevet

Nei, det er faktisk ikke redigert! Men veldig mye blitz!

Åh, dere er så søte, blir flau jeg :rodmer:

Gjest NozMonster
Skrevet

weeeeeeeell? det var nok litt overdrevnt molulu :ler: men takk søte du :kose: du har jaffal utseende med deg!!!

og eline har virkelig øynene med seg!

Skrevet

Jeg blir så sur av denne "så pen du er"-klikken! Tenk på alle oss som ser ut som træl... Vi blir jo utfryst både her og i dagbøkene deres! Nå skal jeg se ut som træl mens jeg ser på premiæren av den nye serien med tåmmas jærtsen.

• Liker 3
Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg blir så sur av denne "så pen du er"-klikken! Tenk på alle oss som ser ut som træl... Vi blir jo utfryst både her og i dagbøkene deres! Nå skal jeg se ut som træl mens jeg ser på premiæren av den nye serien med tåmmas jærtsen.

jeg sier bare det jeg mener jeg yme :vetikke:

jeg blir faktisk overrasket over mange aktraktive mennesker det er i dette forumet!

Skrevet

jeg synes det er så innmari koselig jeg. for mange jenter er litt for flinke til å slenge dritt om jenter som de synes er pene..

følte meg som en ugle idag, men pga hyggelige folk her inne så føler jeg meg mye bedre :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Skrevet

Digge lepper :hakeslepp:

WOW.

Du er jo bare helt nydelig!

Nice :)

Så snille dere er, folkens! :flau:

Nydelige gardiner!

Takk! Tilbud på Princess :nigo:

Jeg får lyst til å kysse deg :hjerter::hakeslepp:

Tar alltid imot kyss! :briller:

Skrevet

Ser jeg har gått glipp av flere idag :sur:

Er aldri pålogget når bilder blir lagt ut! :snurt:

Skrevet

jeg sier bare det jeg mener jeg yme :vetikke:

jeg blir faktisk overrasket over mange aktraktive mennesker det er i dette forumet!

Han synger på feil sted i sangen, Trine!! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...