Gjest NozMonster Skrevet 14. september 2011 #661 Del Skrevet 14. september 2011 frisørmester! du er kjempe kjempe kjempe søt!! det ser ut som du har skikkelig glimt i øyet, og at du er skikkelig sjarmerende! jeg får også en følelse på at du har en skikkelig søt latter og at du ler ofte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frisørmester :) Skrevet 14. september 2011 #662 Del Skrevet 14. september 2011 Du var veldig søt Snakker du om, frøken smaragd øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frisørmester :) Skrevet 14. september 2011 #663 Del Skrevet 14. september 2011 frisørmester! du er kjempe kjempe kjempe søt!! det ser ut som du har skikkelig glimt i øyet, og at du er skikkelig sjarmerende! jeg får også en følelse på at du har en skikkelig søt latter og at du ler ofte! Haha, liker at du kunne gi meg en personlighet via bildet, hehe Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 14. september 2011 #664 Del Skrevet 14. september 2011 [quote name=frisørmester ' timestamp='1316036654' post='9720606] Snakker du om, frøken smaragd øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 14. september 2011 #665 Del Skrevet 14. september 2011 Synes det er så fint med så bra, god stemning som er i den tråden her I motsetning til mange andre tråder, hvem skulle trodd det? Du var kjempesøt Frisørmester, og det var et veldig fint bilde! Og Yme er jo virkelig sexy 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 14. september 2011 #666 Del Skrevet 14. september 2011 Synes det er så fint med så bra, god stemning som er i den tråden her I motsetning til mange andre tråder, hvem skulle trodd det? Du var kjempesøt Frisørmester, og det var et veldig fint bilde! Og Yme er jo virkelig sexy Har du lagt ut bilde da? Har ikke lest hele tråden Yme er deeeilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 14. september 2011 #667 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) borte vekk.. Endret 11. oktober 2011 av HedvigR 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 14. september 2011 #668 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) kunne det nesten stemme frisørmester? Hiihiii.. edit... hoohooo, jeg fant en blond meg! det begynner å bli noen få år gammelt da men.. oooog, absolutt null sminke! edit- hadebra bilde! Endret 21. september 2011 av NozMonster 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 14. september 2011 #669 Del Skrevet 14. september 2011 Har det, men kan jo slenge ut et nytt Har posta det i usminket/sminket-tråden og, men det er det nyeste bildet av meg jeg har Edit: Tok med et fra i sommer og, uten pannelugg Du ligner litt på hun jenta som sang i Donkeyboy en stund Du er veldig pen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #670 Del Skrevet 14. september 2011 Så vakker du er, jenta90. Du kan minne om en moderne Snøhvit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 14. september 2011 #671 Del Skrevet 14. september 2011 Åå, så koselig Nå rødma jeg og merka jeg haha Kjempefint bilde NozMonster, skikkelig sporty Og utrolig hvor annerledes du så ut blond! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frisørmester :) Skrevet 14. september 2011 #672 Del Skrevet 14. september 2011 Har det, men kan jo slenge ut et nytt Har posta det i usminket/sminket-tråden og, men det er det nyeste bildet av meg jeg har Edit: Tok med et fra i sommer og, uten pannelugg Peeeen (...men du heier på feil lag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 14. september 2011 #673 Del Skrevet 14. september 2011 [quote name=frisørmester ' timestamp='1316038486' post='9720702] Peeeen (...men du heier på feil lag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frisørmester :) Skrevet 14. september 2011 #674 Del Skrevet 14. september 2011 kunne det nesten stemme frisørmester? Hiihiii.. edit... hoohooo, jeg fant en blond meg! det begynner å bli noen få år gammelt da men.. oooog, absolutt null sminke! hehe, neeeei,vet ikke jeg Wow, du så annerledes ut med blondine sveis Stemmer for mørkt jeg altså Men søt jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frisørmester :) Skrevet 14. september 2011 #675 Del Skrevet 14. september 2011 Takk, og haha, nei, heie nå på det eneste laget det e verdt å hei på! NEVER! Det e TIL som e best uten tvil (sånn uten og spore heeeelt av ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 17. september 2011 #676 Del Skrevet 17. september 2011 Pow! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 17. september 2011 #677 Del Skrevet 17. september 2011 Pow! So pretty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 17. september 2011 #678 Del Skrevet 17. september 2011 Pow! Så fint du smiler! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 17. september 2011 #679 Del Skrevet 17. september 2011 kunne det nesten stemme frisørmester? Hiihiii.. edit... hoohooo, jeg fant en blond meg! det begynner å bli noen få år gammelt da men.. oooog, absolutt null sminke! Nozzie er dritpen!! Digg utseendet. My type! (Nei, jeg er ikke bi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 17. september 2011 #680 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Pow! Gleder meg til det med krigsmaling! Så fint du smiler! ^^ Ja, sant vel? Jeg er veldig imponert over hvor naturlig hu smiler. Det er ikke lett å få til på sånne type bilder som det der, syns jeg. Endret 17. september 2011 av Yme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå