Gå til innhold

Ansiktstråd!

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg måtte veksle alle småpengene mine i en femtilapp, og papir kiler så fælt i nesa :tristbla:

Unnskyldninger hjelper ikke... Det her er faktisk ikke greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig,Hikken! Digger septumen din :nigo:

Haha! Jeg trodde du skreiv "stumpen", og bladde bakover fort som faan... Det er viktig å få med seg!! :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

ÅÅh, jeg får aldri med meg bildene av deg jeg hunterlady! i alle slike bildetråder er jeg altid for sent ute! :(

avatarbildet mitt er jo av meg, så det kan vel ikke være så falig å legge det ut her heller så :fnise:

edit- bye bye bilde!

Endret av NozMonster
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅh, jeg får aldri med meg bildene av deg jeg hunterlady! i alle slike bildetråder er jeg altid for sent ute! :(

avatarbildet mitt er jo av meg, så det kan vel ikke være så falig å legge det ut her heller så :fnise:

Flotte øyne! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jamen, nozzi da. Jeg er jo i tråden. Bare å bla dg litt tilbake. Er 2 bilder av meg i 2 ulike poster.

And you look gorgeous!!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jamen, nozzi da. Jeg er jo i tråden. Bare å bla dg litt tilbake. Er 2 bilder av meg i 2 ulike poster.

And you look gorgeous!!! ;-)

å? hvilket nr på innleggene daaa? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må vise dem kroppen også da! Det er ikke så mange andre fitness/bodybuilderjenter her, så du må jo briiife litt med musklene dine! (ikke fortell dem at du pleier å vinne over meg i håndbak)

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

å? hvilket nr på innleggene daaa? :klo:

sitter på nett over tlf nå, så klarer ikke sjekke det. Men det er ikke langt bak. Under 10 sider bakover.

Hører Yme rope ut at du driver med fitness?? Det er drømmen min. SLENG UT FITNESSPOSERINGENE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

sitter på nett over tlf nå, så klarer ikke sjekke det. Men det er ikke langt bak. Under 10 sider bakover.

Hører Yme rope ut at du driver med fitness?? Det er drømmen min. SLENG UT FITNESSPOSERINGENE!!

jeg!? :skratte: yme er seg selv lik! hvor har han sagt det hen?

jeg er en natulig muskeldame, men noe fitnessbygger er jeg ikke altså :ler:

edit; først nå så jeg "fitness-innlegget til yme" over her ja! :fnise:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest NozMonster

Haha, like "naturlig" som musklene til Arnold Shvætzeneger... Du trenger ikke være blyg, NozMonster.

skal se om jeg finner noen gamle fotografier jeg!

eller bare tuller du yme? mener du enkli veldig ironi? synes du jeg er utrent og dvask?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...