muffin26 Skrevet 1. september 2011 #561 Del Skrevet 1. september 2011 Og det snakker du om???! Du er jo heitere enn Kim Kardashian jo! Beautiful! Søt du er:) Elsker øynene dine HL. Hvordan sminket du de på det bildet? Det var så pent:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 1. september 2011 #562 Del Skrevet 1. september 2011 Enig takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 1. september 2011 #563 Del Skrevet 1. september 2011 Søt du er:) Elsker øynene dine HL. Hvordan sminket du de på det bildet? Det var så pent:) Tusen takk.. Jeg husker ikke fargen, men tror det var mørkelilla øyenskygge. Jeg soter de bare, bruker maskara og kajal på våtlinje. Er ikke mer komplisert enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 1. september 2011 #564 Del Skrevet 1. september 2011 Tusen takk.. Jeg husker ikke fargen, men tror det var mørkelilla øyenskygge. Jeg soter de bare, bruker maskara og kajal på våtlinje. Er ikke mer komplisert enn det. Men hadde du litt øyenskygge under øynene også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 1. september 2011 #565 Del Skrevet 1. september 2011 Men hadde du litt øyenskygge under øynene også? Ja. Så og si alltid har jeg det. Jeg bruker Dior sine øyenskyggekoster. De er geniale og superenkle til å påføre skygge under øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 7. september 2011 #566 Del Skrevet 7. september 2011 Det er ikke sånn at jeg memorerer alle BV-damene altså. Hun over husker jeg på grunn av de spesielle øynene, og deg husker jeg etter gurgletråden. Jeg har et annet nick på BV, men bruker dette på lukket hva er BV? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 7. september 2011 #567 Del Skrevet 7. september 2011 hva er BV? Babyverden.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 9. september 2011 #568 Del Skrevet 9. september 2011 Så mange fine! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paprica Skrevet 9. september 2011 #569 Del Skrevet 9. september 2011 Flott bilde KaDust Flotte bilder av sequin og Muffin og Enig, flotte fjes! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Status Quo Skrevet 9. september 2011 #570 Del Skrevet 9. september 2011 Så nydelig dere er, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #571 Del Skrevet 9. september 2011 Mer bilder av deg HunterLady! Plis :sjenert : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 9. september 2011 #572 Del Skrevet 9. september 2011 "gjest"igjen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 9. september 2011 #573 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Mer bilder av deg HunterLady! Plis :sjenert : Here Endret 23. september 2011 av HunterLady 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 9. september 2011 #574 Del Skrevet 9. september 2011 Here Fin rumpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 9. september 2011 #575 Del Skrevet 9. september 2011 Fine HL!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 9. september 2011 #576 Del Skrevet 9. september 2011 Fine HL!! Takk det samme De øynene dine er intense som faen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 9. september 2011 #577 Del Skrevet 9. september 2011 Takk det samme De øynene dine er intense som faen! :D Takk, jeg er godt fornøyd med fargen. Norwegian steel kaller vennegjengen i London den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #578 Del Skrevet 9. september 2011 Here 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #579 Del Skrevet 9. september 2011 muffin26, du er fantastisk vakker!! Supermodellmateriale 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 9. september 2011 #580 Del Skrevet 9. september 2011 Hihi! Jeg har vel ikke regnet deg som jente, Yme, men hvis du tar på deg den pene kjolen, kan vi jo snakke om det.....? Høhø! Du får stille deg i kø, min gode mann. Er ikke bare du som syns jeg har en utrolig feminin og smekker kropp! Yme er en skap-mann! Eller skapdame? Jeg veit ikke... Skapbeggedeler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå