Gjest imli Skrevet 10. august 2011 #321 Del Skrevet 10. august 2011 Her er jeg Edit: ojda, ble stort gitt. Jaja... Pen Jeg rakk det! Syns bildet med brunt hår var juks, siden det er i sepia, men det var fortsatt hyggelig å se på, så undertøysskuffen er alltid åpen for jeg, kjekken! Kva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 10. august 2011 #322 Del Skrevet 10. august 2011 Her er jeg Edit: ojda, ble stort gitt. Jaja... Nydelig Soon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 10. august 2011 #323 Del Skrevet 10. august 2011 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. august 2011 #324 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg er makeupjunkie så det holder og er under konstant åtak pga lidenskapen min. Vi som liker det her må holde sammen fordi folk er litt etter oss pga det. Eg er ikkje "etter" nokon, eg berre tykkjer det er synd når folk kliner seg inn med så mykje sminke at ein ikkje kan sjå skikkeleg korleis dei ser ut Men dette har folk ulike meiningar om, eg er ikkje ute etter å "ta" nokon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leonidene Skrevet 10. august 2011 #325 Del Skrevet 10. august 2011 Kva er det? http://en.wikipedia.org/wiki/Sepia_%28color%29 Annen farge på foto for å si det enkelt, man kan ta i vanlige farger, svart-kvitt, sepia, negativ, etc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 10. august 2011 #326 Del Skrevet 10. august 2011 Her er jeg Edit: ojda, ble stort gitt. Jaja... Til jul ønsker jeg meg er bilde med mindre lys, så man ser litt mer konturer. Jeg tror du har pene øyne og pen munn, men det er litt vanskelig å se. Nå må jeg bla meg bakover i tråden, tilfelle jeg har gått glipp av flere staselige saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. august 2011 #327 Del Skrevet 10. august 2011 http://en.wikipedia.org/wiki/Sepia_%28color%29 Annen farge på foto for å si det enkelt, man kan ta i vanlige farger, svart-kvitt, sepia, negativ, etc... Ah, takk for oppklaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 10. august 2011 #328 Del Skrevet 10. august 2011 Eg er ikkje "etter" nokon, eg berre tykkjer det er synd når folk kliner seg inn med så mykje sminke at ein ikkje kan sjå skikkeleg korleis dei ser ut Men dette har folk ulike meiningar om, eg er ikkje ute etter å "ta" nokon. Jeg sminker meg pga jeg vil fremheve det flotte ved ansiktet mitt, nemlig mine turkise øyne. Når jeg gjør det får jeg en sånn finere hverdag enn de dagene jeg gir blanke i å legge på sminken min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 10. august 2011 #329 Del Skrevet 10. august 2011 Til jul ønsker jeg meg er bilde med mindre lys, så man ser litt mer konturer. Jeg tror du har pene øyne og pen munn, men det er litt vanskelig å se. Nå må jeg bla meg bakover i tråden, tilfelle jeg har gått glipp av flere staselige saker. Ville liksom ikke vise meg heeelt frem, så da ble det et sånt bilde med masse lys. Får se om du er heldig til jul da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 10. august 2011 #330 Del Skrevet 10. august 2011 Ville liksom ikke vise meg heeelt frem, så da ble det et sånt bilde med masse lys. Får se om du er heldig til jul da Her i gårn er det jul hver dag! Send på pm da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 10. august 2011 #331 Del Skrevet 10. august 2011 Trudelidum.. Yme, jeg legger ut et med mørkt hår, just for you. Endelig rakk jeg det. Du er pen Her er jeg Edit: ojda, ble stort gitt. Jaja... Kunne tenkt meg å se mer av ansiktet ditt, men du ser søt ut da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. august 2011 #332 Del Skrevet 10. august 2011 Her var det mye vakre brune øyne Love it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 10. august 2011 #333 Del Skrevet 10. august 2011 Synes alle kan legge ut hele ansiktet. Liker anonymitet, men akkurat her har det ikke så mye å si om noen kjenner meg igjen. Min lenke Høh... Du så forferdelig kjent ut, Regia. Jeg er helt sikker på at jeg har sett deg før. Pen dame! Du kan låne svampene mine akkruat når du vil, men ikke slit ut den grove siden, for den er så grei om det er noen matrester som sitter ekstra godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 10. august 2011 #334 Del Skrevet 10. august 2011 Endelig rakk jeg det. Du er pen Thænk you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. august 2011 #335 Del Skrevet 10. august 2011 Prøve et lite øyebilde jeg og da... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 10. august 2011 #336 Del Skrevet 10. august 2011 Mynona har nydelige øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 10. august 2011 #337 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) BØ! Er det ikke lov med crap bilder, Yme? Jeg tør ikke legge ut noe som er umiddelbart gjenkjennelig, det må bli et bilde av utrolig laber kvalitet, belyst og kontrastert til helvete eller med et kamera eller annet objekt som dekker halve ansiktet. Endret 10. august 2011 av Cuntzilla 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 10. august 2011 #338 Del Skrevet 10. august 2011 BØ! Er det ikke lov med crap bilder, Yme? Jeg tør ikke legge ut noe som er umiddelbart gjenkjennelig, det må bli et bilde av utrolig laber kvalitet, belyst og kontrastert til helvete eller med et kamera eller annet objekt som dekker halve ansiktet. Jeg veit faktisk hvordan du ser ut, så det spiller ingen rolle hvordan kvaliteten på dette bildet er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 10. august 2011 #339 Del Skrevet 10. august 2011 Mynona har nydelige øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuntzilla Skrevet 10. august 2011 #340 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg veit faktisk hvordan du ser ut, så det spiller ingen rolle hvordan kvaliteten på dette bildet er Stalker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå